NLS AI0909

PHABC

New member
Onlangs het goede nieuws mogen ontvangen dat ik ben aangenomen bij de NLS! :) Sta ingedeeld bij de September klas dit jaar (AI0909), met als voowaarde dat ik mijn examens haal ;).

Nu mijn vraag: Zijn er klasgenoten op airwork actief? Laat wat horen!!

Grt,

PHABC
 
Beste PHABC,


Ik zit ook ingedeeld in AI0909, met dezelfde voorwaarde als jij, dat ik mijn examen haal! Dus ik wens je in ieder geval alvast veel succes! En dan hoop ik je graag in 0909 te zien, zou voor ons beide toch het beste zijn;)!

Groeten,

PH-MVO
 
Beste PHABC,


Ik zit ook ingedeeld in AI0909, met dezelfde voorwaarde als jij, dat ik mijn examen haal! Dus ik wens je in ieder geval alvast veel succes! En dan hoop ik je graag in 0909 te zien, zou voor ons beide toch het beste zijn;)!

Groeten,

PH-MVO

Leuk om te horen! :)

Nog meer kandidaten voor 0909? Ik hoorde van de administratie dat deze klas al zo goed als vol zit!

Gr.
 
Ik ben ook aangenomen aan de NLS, en ook ingedeeld in klas AI0909. Ik ben zo goed als klaar, medisch goedgekeurd en m'n papieren zijn ook in orde! Hoe staat het er bij jullie voor?

Tot september!

Groetjes
 
Last edited:
Ook ik ben aangenomen aan de NLS en sta ingedeeld in klas AI0909, met dezelfde voorwaarde als jullie, dat ik mijn examens haal. Medisch ben ik ook goed gekeurd.

Groetjes,
Sharon
 
Kijk, al 3 collega's ;). Hoe ging jullie NASS-test? Ik vond die test met dat bijv. 1000 voet dalen in bijv. 1 minuut het moelijkst, voor de rest ging alles goed!

Tot september allemaal.

Groetjes,
 
Last edited:
Kijk, al 3 collega's ;). Hoe ging jullie NASS-test? Ik vond die test met dat bijv. 1000 voet dalen in bijv. 1 minuut het moelijkst, voor de rest ging alles goed!

Tot september allemaal.

Groetjes, Jeremy Kuiper

Wanneer heb jij selectie gedaan?

Volgens mij is de NASS per januari 2009 oid. veranderd, aangezien die test - tenminste toen ik de NASS had - er niet meer in zit (zie kennisbank onderaan ook).

Jullie allemaal ook een kamer regelen via studentwoningenweb? Heb er al zin in!

Groetjes,
PHABC
 
Ik heb vorig jaar augustus al selectie gedaan, dus ook ik weet niet of we over dezelfde selectie spreken!

PHABC, ik ga ook via studentenwoningweb op de oppaallaan! Heb je er al voor aangemeld?

Groetjes
PH-MVO
 
Ja wel voor aangemeld, maar weet niet precies hoe het zit met urgentie enzo. Weet jij wanneer je dit moet aanvragen? Rond juni/juli lijkt mij?

Vr, gr.

Sonny
 
Jaa ik had daar even contact over opgenomen... Ze zeiden al rond mei, maar dat leek mij nog niet zo'n goed idee omdat ik dan nog niet weet of ik geslaagd ben. Dus wanneer ik mijn uitslag van mijn examen krijg, neem ik gewoon gelijk contact op en dan zal dit ook wel geregeld kunnen worden!
 
Ik heb de Nass vorig jaar juni gedaan, de oude versie dus. Ik heb me ook ingeschreven bij studentenwoningweb voor de opaallaan. Nog even de examens en dan kan het feest beginnen! Wanneer gaan jullie naar de presentatie van de ABN over het garantiefonds?
 
Ik ben daar afgelopen februari al geweest... Was interressant moet ik zeggen en het is ook vooral dat het je allemaal wat duidelijker wordt, daarvoor snapte ik er vrij weinig van! Wanneer gaan jullie daar allemaal naar toe??
 
Ik ben 1 april van de partij. 28 mei valt precies op Engels examen en juli vind ik te laat worden :).. Jullie?
 
Nee die heb ik nog niet rond... Als je daar bent wordt er per klas verteld wanneer het handig is om contact op te nemen voor een gesprek bij de abn, voor ons was dat eind juni/begin juli.... Dus als het goed is neem ik daar ook 18 juni contact over, wanneer we allemaal hebben gehoord dat we geslaagd zijn:D!
 
Klopt, maar de rente percentage's even naast elkaar leggen kan nooit kwaad lijkt me. :)

Vr, gr.

PHABC
 
Back
Top