NLS AI0807

Leon911

New member
Hee beste mensen!

ik zou graag willen weten wie er allemaal zo goed als definitief in de NLS0807 klas zitten. Ik start zelf ook in de juli klas en heb er suuuuuper veel zin in!
Laterrr :D
 
Hee beste mensen!

ik zou graag willen weten wie er allemaal zo goed als definitief in de NLS0807 klas zitten. Ik start zelf ook in de juli klas en heb er suuuuuper veel zin in!
Laterrr :D

He Leon!

Alles goed? Ik denk dat je net zo blij bent als ik. We gaan beginnen aan de aller vetste opleiding die er is! Ik heb er ook echt zin in en zit bij jou in de klas. Wel mooi om op deze manier al wat klasgenoten te leren kennen. Ook al ben ik aangenomen, ik ga toch naar de opendag 29 maart. Leuk om gewoon nog even op je gemak daar rond te lopen en ook aangezien een maatje van me in de 0803 zit. We spreken elkaar.

Hooi
 
Yoo Slie zeker weten; kan niet wachten om te beginnen! Trouwens, als de crowd wat groter is moeten we maar eens ff ergens wat gaan drinken wat mij betreft :D
Hoe ga jij het overigens met je huisvesting doen? Ga je naar Hoofddorp of blijf je in Arnhem.
 
Leon! Ik ga in Hoofddorp wonen. Daar zitten wat studentenflats waar heel veel van de NLS wonen. Dit is makkelijk aangezien je lopend naar school kan. Amsterdam is toch weer elke dag een half uur met de trein, dat zie ik niet zitten.
groeten
 
Heey mensen! Vorige week te horen gekregen dat ik aangenomen ben, en jaja, ik begin ook in juli! Heb er gigantisch veel zin in. Nog wel een hoop regelen, zoals financiering en huisvesting daar, maar dat komt wel goed. :) Lijkt me ook leuk om een keer wat af te spreken als meer mensen zich hebben aangemeld inderdaad.

Groeten Robbert
 
Juli-klas NLS

Juli-klas NLS

Hallo allemaal,

Ook ik begin aankomende juli bij de NLS. Nog druk bezig met de laatste regelingen en mijn natuurkundecursus maar zoals het er nu naar uitziet moet dit helemaal goedkomen.

Ik weet niet of jullie al hadden besloten iets te gaan drinken ergens om elkaar voorafgaand aan de opleiding een beetje te leren kennen, maar ik ga graag mee!

Kan nooit kwaad denk ik!

Succes allemaal!

Kenneth
 
Hey Kenneth, ik ben ook nog bezig met mijn natuurkunde cursus. Doe jij dat toevallig ook aan het James Boswell instituut ?
 
Ja klopt ik loop binnenkort wel ff bij jullie langs. Zijn er nog meer toekomstige NLS'ers voor de juliklas die in jouw klas zitten?
 
Jep, er zitten in mijn klas nog 3 anderen die ook in de juli klas komen!

Zoveel nog? Ik heb in totaal drie toekomstige NLSers kunnen 'spotten' die ook in de juli klas komen inclusief mezelf :D Alleen ben ik er dan ook niet zo vaak haha. Gr.
 
Leon zit jij niet bij mij in de klas? Ik wist je naam niet maar ik weet wel dat ik een nlser van de juliklas in mn klas heb zitten!

Groeten!
 
Hahaha, grappig zeg, weet je elkaars naam pas op de airwork site :p
Ik zag vandaag dat je een 9,1 voor de laatste toets had Kenneth. Nice work!
Nog een paar weekjes inderdaad en dan zijn we klaar!
 
He Robbert ik zag dat jij een 8,?.. had ook zeer netjes en dat op VWO niveau volgens mij Maar wel lachen inderdaad dat ik er nu pas achter kom hoe iedereen heet..

Als jij heel recent geleden je selectie hebt gedaan dan heb ik je al een keer gesproken.. Ik heb namelijk één keer een lesje met jullie meegedraaid en toen heb ik een aantal (toekomstige) piloten gesproken..

Ik loop deze of volgende week zeker een keer bij jullie langs om ff kennis te maken, wel lachen om elkaar in ieder geval ff gezien te hebben voordat we aan de slag gaan in juli!

Ik spreek jullie!

Kenneth
 
Zozo wat een drukte ineenkeer! Iedereen hard bezig met zijn vakken te halen zie ik, goed bezig hoor! Bij mij komt er donderdag iemand voor de financiering langs dus ben benieuwd wat daaruit komt. Komende vrijdag heb ik ook mijn medische keuring...hebben jullie die al gehad?

Groeten Jeroen
 
Ik heb mijn medische keuring 14 april. Ik moet nog even een afspraak maken met iemand van MacFinance. Die schijnen je goed te kunnen helpen met de financiering
 
Ik heb mijn medische keuring 14 april. Ik moet nog even een afspraak maken met iemand van MacFinance. Die schijnen je goed te kunnen helpen met de financiering

Waar doe jij je medische keuring? Ik heb hem gedaan bij AEC @ Schiphol-Oude Meer.
Het fijne is dat je daar direct na de keuring een uitslag krijgt (op de bloedmonsters na).
 
Oh dat klinkt wel goed inderdaad. Ik heb mijn afspraak bij Aviation Medical centre in Maarssen.

Waar doe jij je medische keuring? Ik heb hem gedaan bij AEC @ Schiphol-Oude Meer.
Het fijne is dat je daar direct na de keuring een uitslag krijgt (op de bloedmonsters na).
 
Back
Top