Nieuwe Stufe & Urlaubsgeld

Alles gründlich ja.Ordnung muss sein , Herr Schlim:biertje:

Maar om een antwoord te geven op je vraag - je went er nooit aan.
 
zooooo weer eens sinds heel lange tijd een rondje MUC gedaan. 5 DPA´s in 5 dagen (nog maar one to go in de komende 2 maanden, ben benieuwd). Een persoonlijk record. Ik wist al langer dat het zuigt daar in het süden, maar het is wel heel erg. Een MUC co vertelde me dat ie al zo´n beetje de hele maand standy staat. elke dag weer een nieuw verrassingsei, zeg maar.

godzijdank is mijn mei plan weer een beetje DUS ge-orienteerd.

Wat betreft de jaarlijkse fooi...de cabine moet ook eens leren die onzin niet aan te nemen.

Wat krijgen wij voor bewezen dienst? Een foldertje met hoe je peut voor het konzern kunt besparen, zodat je hun portemonnaie nog dikker vult. Wat een bs. Het wordt elke dag gekker hier! En dan vertelt die nieuwe rukker ook nog eens dat onze (FO)job ´ehrenwert´ is.
 
Tja....Vollzeit in MUC. Een bloedzuiger aan je sn#kkel is het enige wat meer zuigt... :1855:

Ik lees in CLIT news alleen maar propaganda over hoe belangrijk het is nieuwe mensen te vinden en alle tips 'n trics die ze uit de kast trekken, maar hoe ze hun huidige co's tevreden willen houden, daar lees ik niks over. Dat struisvogel gedrag begint wel extreme vormen aan te nemen...
 
maar hoe ze hun huidige co's tevreden willen houden, daar lees ik niks over

We weten geloof ik inmiddels allemaal wel een beetje hoeveel ze dat kan schelen..Ik vind het tijd worden voor een prikactie.Van een week of drie.
Als die Pesch en zijn vriendjes nou eens het hoofd uit den Arsch zouden halen en zoiets op poten zetten, dan staat die Freubel er bepaald niet goed op bij zijn toekomstige collega's in FRA.

Wat had die pipo trouwens OOIT bij de afdeling Flight Safety te zoeken:confused:
Voor zijn vakkundigheid /integriteit/verantwoordingszin hebben ze hem toen niet aangenomen , me dunkt...
 
Back
Top