Nieuwe ronde

Biscane

New member
Fellow aviators,
Het hoogseizoen staat weer voor de deur en Miami Air is op zoek naar een aantal FO's. Check out: www.MiamiAir.com Dit zijn de eisen op papier maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

First Officers - Boeing 737-800 experience a plus. Minimum requirements: Commercial/Instrument Multi-engine Land Ratings, 2500 hours total flight time. Jet experience, EFIS experience, B-737 type rating. No relocation available.

Homebase is MIA en je moet binnen een 1 1/2 uur straal om MIA wonen (of een crashpad hebben). Bestemmingen: All over the globe, letterlijk!! 180 ETOPS certified :eek: planes dus NatTracks vliegen ;).

Stuur een PM als je nog meer vragen hebt.
Cheers :biertje:.

:cool: Biscane :cool:
 
zo te horen hoop jij op wat meer seniority ;)

Alles okee met de kids en vrouwtje ?

Hier wel.. alweer 1 jaar oud.. tijd gaat snel.

Abaco-Air
 
He Abaco,
Hoe meer, Nederlandse, zielen hoe meer vreugt :yeehaa:. Senioriteit is niet slecht;).
Hier alles bon, ga eind juni op vakantie naar NL. Dan voorbereiden op SWA:p:.
'K hou je op de hoogte. Groeten aan D en A.
Cheers en tot je volgende layover :biertje:.
:cool: Biscane :cool:
 
Hey Biscane -

Congrats met SWA ! Why leave your left seat though ? operatie van Miami air lijkt me bijna leuker als SWA... BWI nogsteeds junior bij SWA? ze beginnen inmiddels oo weer nonrated mensen uit te nodigen dacht ik bij SWA, dat is mooi.

have fun in NL!
 
Wow Biscane, dacht dat je wel een tijdje in de linkerstoel bij je huidige werkgever zou blijven. Heeft SWA een FLL base? Ben net weer in MIA aangekomen en wakker gemaakt door een brandalarm die ze aan het testen waren. Vanavond vliegen, ben hier als alles goed gaat tot de 22e, tenzij de kleine plannen krijgt om de wereld vroegtijdig te komen bekijken
 
Ja links is niet verkeerd en helemaal niet in deze operatie. Ik heb het hier goed naar m'n zin. De meeste jongens die ik ken bij SWA zijn pas na hun 2e of 3e gesprek aangenomen. Daarom als het niet lukt is er niks verloren. Ik heb het een beetje gehad met zuid FL. Plus de real estate is hier zo buiten proporties, it's not even funny. SWA geeft wat meer een vast schema en de commute opties zijn beter vandaar. Oh ja en de $ is beter :grijns:. Kunnen we weer vehuizen naar de home state van moeder de vrouw ;).
Cheers :biertje:
:cool: Biscane :cool:
 
Ik begrijp het moeder de vrouw gevoel. Ik ben vergeten waar ze vandaan komt, was het niet N. Fl?
Een maat van me beweerde dat MA ooit een 757 had, klopt dat? Een andere heeft een aantal keer een resume afgeleverd, nooit een telefoontje gehad. Is pas bij hop-a-jet aangenomen en gaat nu op de LR 35 en 55 vliegen; paar maanden rechts, dan links, reeds de type ride gedaan en wacht op de fed ride.

Mijn vlucht gisteren is gecancelled, ga nu naar het strand om een beetje bij te bruinen. Moet een beetje mijn Seattle-kleurtje kwijt raken. Ik bel je wel
 
Ze hebben inderdaad na sept 11 naar 757 en 767 gekeken maar er uiteindelijk toch vanaf gezien :huilt:. De logistieke problemen waren, volgens management, te groot om het te laten slagen.
 
Back
Top