Nieuwe luchtvaartmaatschappij is hoax

Stelios II?

Stelios II?

Fantastisch verhaal.

Paar jaar geleden was er ook een student van Oxford die al tijdens de opleiding een airline aan het opstarten was, er zou gevlogen gaan worden met Jetstreams. Dat verhaal haalde destijds ook de kranten. Ik weet alleen niet hoe dat is afgelopen. Maar waarschijnlijk; bedrijf failliet voordat ze begonnen met vliegen, hij afgestudeerd en vliegt nu bij BA.
 
Doet me een beetje denken aan een docu die ik ooit op Discovery heb gezien. Ging over iemand die jarenlang in luxe had geleeft, puur door leugens. Apart verhaal dit!
 
Nu ben ik geen expert in authisme maar als je de stereotype beelden erbij pakt vind ik het nog knapper om eerlijk te zijn.

Als er voor hem een criminele gedachte achter zat (zelfverrijjking) dan keur ik het ten zeerste af.
Als het een doorgedraaide spotter/simmer of weet ik wat is, die gewoon de boel belazerd heeft om in een eigen wereldje te kunnen leven dan zeg ik, sorry van je tijd maar you have been punked!

http://www.thisisjersey.com/2009/07/20/flights-of-fancy/ Vooral de commentaren onderaan van de locals zijn heerlijk.
 
Hier op Southend geen spannende verhalen over deze jongen, geen hot nieuwsitem ofzo, was de hele dag op het veld heb niks spannends zien gebeuren (helaas)
 
Nou, ik ben zelf autistisch (lichte vorm, dat wel) maar ik kan het me heel goed voorstellen. Die persoon heeft zo'n grote wens gehad en wil er ALLES aan doen om die te vervullen, legaal of niet. Ik denk dat dat die typische autistische volhardendheid is. Ik herken het bij wel weer mensen die autistisch zijn.
 
Het ging om een tiener met het syndroom van Asperger. Als dat niet zou weten van hem, zou hij waarschijnlijk bij jouw als een slimme/gewone jongen overkomen. Ik kan het wel begrijpen van hem: je hebt een zeer goed idee, maar als tiener wordt je niet (snel) serieus genomen. Dit was voor hem de oplossing. De luchthavendirectie gaat zijn plannen/ideeën serieus in overweging nemen, ondanks dat hij nu ontmaskerd is. Prachtig toch?!

Mensen met autisme hebben vaak hele goede ideeën.
 
Back
Top