Nieuwe easy basis Kuala Lumpur?

ik denk dat ze gewoon een code share gaan opzetten tussen het netwerk van Easyjet en virgin Atlantic. Vluchten laten aansluiten op elkaar en online kunnen boeken van a to z. Zou wellicht leuke jumpseat mogelijkheden kunnen bieden?

We'll see..
 
Luchtvaartnieuws:
Virgin en easyJet ontkennen alliantie met AirAsia

03-01-2007

LONDEN - De Britse luchtvaartmaatschappijen Virgin en easyJet hebben woensdag ontkend besprekingen te voeren met branchegenoot AirAsia over een alliantie. De Maleisische krant The Star meldde eerder deze week dat de drie een verbond voor goedkope intercontinentale vluchten nastreven.

Een woordvoerder van easyJet verklaarde dat zijn onderneming zich bij “geen enkele alliantie” aansluit. Hij voegde daaraan toe dat allianties in het algemeen tot te hoge kosten en complicaties leiden. Volgens een zegsman van Virgin heeft AirAsia duidelijk zijn eigen plannen. “Het is aan hen om ermee naar buiten te komen”.

The Star meldde maandag dat easyJet en Virgin zich willen aansluiten bij AirAsia voor vluchten naar het Verre Oosten. De luchtvaartmaatschappij uit Maleisië zou zelf plannen hebben om de sprong naar Europa te maken.

Dus toch geen stafftravel met virgin:huilt:
 
Pfff...gelukkig maar. Ik vond het al het meest idiote bericht. Virgin Atlantic heeft niets met low cost te maken (en wil het ook niet, no offence) en ik denk dat Singapore Airlines er ook niet zo blij mee is als Virgin die richting op gaat vliegen. Voor de niet ingewijden, Singapore heeft een 49% belang in Virgin Atlantic.
 
Back
Top