Nieuwe Boeings vs. Nieuwe Banen

Sorry meneer, heb mijn profiel al een tijdje niet meer geupdate. Hoe kom jij uberhaupt aan <1500? Ik zeg expres 4 cijfers om dit soort kleine pikkies gelul te voorkomen.
Als jij aan <1500 uur meteen een vooroordeel hangt mag ik jou dan uitmaken voor KLM'er?
Er is altijd wel een baas boven baas.

Misschien heb ik mij verkeer uitgedrukt. Het blijft een prachtig beroep. No discussion about it.
Maar de banen liggen niet voor het oprapen zoals pakweg 10, 15 jaar geleden.
Leerlingen begeleiders zijn in mijn ogen de grootste ratten omdat ze je alles zullen vertellen wat je wilt horen.
En ja de salarissen/werk condities worden er niet beter op. Misschien bij de blauwe zwaan niet maar daar buiten wel degelijk.
 
Sorry meneer, heb mijn profiel al een tijdje niet meer geupdate. Hoe kom jij uberhaupt aan <1500? Ik zeg expres 4 cijfers om dit soort kleine pikkies gelul te voorkomen.
Als jij aan <1500 uur meteen een vooroordeel hangt mag ik jou dan uitmaken voor KLM'er?
Er is altijd wel een baas boven baas.

Misschien heb ik mij verkeer uitgedrukt. Het blijft een prachtig beroep. No discussion about it.
Maar de banen liggen niet voor het oprapen zoals pakweg 10, 15 jaar geleden.
Leerlingen begeleiders zijn in mijn ogen de grootste ratten omdat ze je alles zullen vertellen wat je wilt horen.
En ja de salarissen/werk condities worden er niet beter op. Misschien bij de blauwe zwaan niet maar daar buiten wel degelijk.

Jij mag me voor alles uitmaken hoor!
Die >1500 uur linkte ik aan je f-ATPL... en ja als je met minder dan 1500 uur en bijbehorende dienstjaren al zo negatief denkt, temintste zo kwam het in je eerdere post over... maar kan er flink naast zitten!

En wat de 2e alinea betreft, ben ik helemaal met je eens.
 
Ok no hard feelings. Heb mij wellicht verkeerd uitgedrukt. Mea culpa.

Waar het wat mij betreft om gaat is te voorkomen dat mensen het beroep door een al te roze bril gaan zien.
 
Ik denk dat veel mensen(inclusief mijzelf) die aan een piloten opleiding beginnen, niet weten wat de risico's zijn die je na de opleiding parten kunnen gaan spelen. Want je wilt die mooie verhaaltjes toch zo graag geloven. En dat ze je aan een baan helpen etc... Ik denk dat je heel goed na moet denken voordat je hieraan begint

groet

bruns
 
Back
Top