Nice

J

Julien

Guest
Hi guys,

We zijn verhuisd sinds een maand naar de Côte d'Azur (een uur rijden van Nice), en ik vroeg me af of er KLM'ers (of anderen) zijn die in Nice een layover hebben van een paar dagen; lijkt me leuk om dan een biertje te doen! :biertje: (alhoewel mijn vrouw me dan wel weg moet brengen :D)

Gr, Julien
 
Last edited:
Had je wat eerder mee moeten komen man! Ik zat er vorige week nog de hele dag uit m'n neus te vreten wegens Engelse crew mee... Voorlopig niet op t rooster meer helaas.
 
Nice had als het goed is ongeveer nu naar de E190 moeten gaan, maar is geloof ik paar maanden ofzo uitgesteld. Maar we gaan elkaar wel zien dan, lijkt mij :biertje:.
 
Had je wat eerder mee moeten komen man! Ik zat er vorige week nog de hele dag uit m'n neus te vreten wegens Engelse crew mee... Voorlopig niet op t rooster meer helaas.

Dan ga je toch zelf wat ondernemen? Mogenlijkheden zat.
 
Zoals?

Kom er regelmatig en het is nog steeds 'the most boring destination' waar ik naar toe vlieg.

Als je iets leuks weet behalve bootjes en auto's en meiden kijken in Monaco dan hoor ik het graag van je!

Greetings vanuit Moskou
 
Zoals?

Kom er regelmatig en het is nog steeds 'the most boring destination' waar ik naar toe vlieg.

Als je iets leuks weet behalve bootjes en auto's en meiden kijken in Monaco dan hoor ik het graag van je!

Greetings vanuit Moskou

Haha.. Ik denk dat ik dan wat sneller tevreden ben dan jij... ;)

Maar als ik daar zit en niemand wil wat ondernemen dan ga ik meestal gewoon zelf naar het strand. Ik kan me daar met een boekje prima vermaken en ik heb niet het gevoel dat ik de hele dag uit m'n neus heb zitten vreten.

Anders doelde ik inderdaad op een trein of bus nemen naar Cannes of Monaco. Ik heb nooit zo'n probleem mezelf te vermaken.

Als je wel leuke crew heb kan je natuurlijk een bootje huren ofzo of in het juiste seizoen een auto huren en gaan skieen. Maarja, dan kom je gelijk weer op Jetblast z'n probleem... hij zat met een kut-crew.

Wat kan je dan op andere locaties wel/beter doen dan in nice als je er in je eentje zit?
 
Dan komen jullie naar mij toe, gaan we bootje varen, krijgen jullie wat te vreten, een biertje er bij, en hebben jullie niets klagen, toch? :D
 
Over t algemeen heb ik geen probleem met zelf wat ondernemen hoor, hoewel met z'n allen toch gezelliger is. Maar als je op een 3-daagse reis niemand tegenkomt van af- tot aanmelden, ga je toch denken wat er in het water zit op het eiland... Een uitzondering daargelaten.

Verder vind ik Nice altijd wel lachen, vooral als het mooi weer is valt er genoeg te ondernemen!
 
Zat er 4 dagen geleden. Inderdaad in het Mercure. AF zit er ook en heb er 's avonds nog even een heerlijk koud biertje mee gedronken. Die Nice blijft voorlopig nog wel Fokker bestemming tot de zomer denk ik
 
Back
Top