Nederlandse Luchtvaartpool, LOL-verzekering 50% duurder

Heb naar aanleiding van mijn eigen vragen aardig wat PM's gekregen over APPN.
Heb vorige week mijn LOL polis van hun binnen gekregen.

Zoals ik al zei hebben ze een polis voor 'Jobseekers' (wel brevet nog geen baan)
Die is nog goedkoper. Geeft mij een verschil van bijna € 1000,- euro per jaar :eek::eek::eek: aan premie in vergelijking met de NLP. Wat een boeven daar bij de NLP zeg.

Merci beaucoup APPN
 
Om even een oude topic nieuw leven in te blazen:

Ik zit momenteel nog bij de NLP, maar nu ik eindelijk een vliegbaan heb wil ik ook overstappen van LOL. Ik was afgelopen jaar al niet heel happy met de verhoging als werkzoekend pilootje en de aankomende verhoging (van werkzoekende naar werkende piloot) zie ik niet zitten.

Na alle verhalen hier ben ik wel geïnteresseerd geworden in APPN, maar nu zie ik dat de website volledig franstalig is. Nu kom ik niet verder dan ´Bonjour´, dus hoe hebben jullie een engelstalig informatiepakket aangevraagd?
 
Om even een oude topic nieuw leven in te blazen:

Ik zit momenteel nog bij de NLP, maar nu ik eindelijk een vliegbaan heb wil ik ook overstappen van LOL. Ik was afgelopen jaar al niet heel happy met de verhoging als werkzoekend pilootje en de aankomende verhoging (van werkzoekende naar werkende piloot) zie ik niet zitten.

Na alle verhalen hier ben ik wel geïnteresseerd geworden in APPN, maar nu zie ik dat de website volledig franstalig is. Nu kom ik niet verder dan ´Bonjour´, dus hoe hebben jullie een engelstalig informatiepakket aangevraagd?

Stuur even een mailtje naar het adres van de website? (Dat kan gewoon in het engels)
 
Ik en mijn vooroordelen over Fransen.. :angel: Was bang dat daar iemand achter zat die geen engels kan. Stuur gelijk een mailtje, bedankt voor de verduidelijking!
 
Ah ok, was me alleen duidelijk dat het een non-profit organistatie is. Mail verstuurd, nu maar afwachten.
 
Back
Top