MSN contacten

FD,

misschien moet je Trillian eens proberen, dat combineert MSN, AIM en ICQ (ook zoiets van kort na het postduiventijdperk). Zo kun je contact houden met je Amerikaanse vrienden zonder het thuisfront te verloochenen - speaking of which: staat de datum voor de BBQ al in je agenda?

Erik.
 
Erik -

Thanks. I'll give it a shot. Kom je nog richting het nieuwe land voor je PC ? of gebeurd dat binnenshuis in Portugal voor jullie ?

Je collega's hier zijn erg tevreden met hun nieuwe contract, en moet toegeven dat het er behoorlijk netjes uitziet.

Datum BBQ ? tsja, volgende maand zal het hier wel weer een graadje of 26 zijn elke dag, dus dan staan er weer meerdere BBQ's in mn agenda... :grijns:

Och, je hebt mn nummer. jij en Steef kunnen me altijd nog (weer) lastig vallen met hoe leuk het wel niet daar is... Bonus punten als ik op dat moment een quick turn aan het draaien ben in Fargo, freaking north dakota, terwijl jullie aan het bier en de ribs zitten ! :grijns:

FD
 
FD,

begin volgende maand mag ik weer naar Columbus. De sim komt voorlopig niet naar Farnborough, dus de schoolreisjes gaan nog wel even door.

Over de BBQ... ik ben al met Steef in overleg voor ware telefoonterreur als je weer no-show bent. Ken je dat filetje van de Taliban? ;-)

Erik.
 
Back
Top