money talks

Nee, niet kostenloos, was het maar waar. Ik heb ze wel verteld dat het gratis zou moeten zijn, maar ze gooien de kosten dan gewoon onder een andere noemer, administratie ofzo. Hoop dat het je lukt, keep us posted.
 
ik heb vandaag een lange babbel achter de rug met HSBC. Zelfs mensen van het hoofdkantoor erbij gehad. Maar het is dus niet mogelijk om bij HSBC gratis geld over te maken naar NL. Als je een euro currency account hebt, waar je nog £2.50 per maand voor moet betalen ook. Kun je alleen maar een Priority payment maken en dat kost 21 pondjes. Toen ik dus de brochure erbij haalde waar de volgende quote instond, die ik hier al eerder heb gebruikt

The EU has also introduced regulations to align charges
for local and cross-border payments within the EU. This
means that cross-border euro-denominated payments for
€12,500 or less, sent quoting the correct IBAN and BIC,
will not incur charges over and above those payable
locally, from the receiving bank.

dan zeggen ze maar er staat :

will not incur charges over and above those payable locally

en die kosten zijn de 21 pondjes !!!

oftewel het zijn gewoon uitzuigers !!!!
 
Citibank!! 1 gratis overmaking naar een EU rekening per maand, of unlimited aantal transfers naar een Citibank rekening in de EU.

HSBC sux big time!
 
Heb net de Barclays International gesproken. Die zeggen dat geld over maken tussen Europese landen niet duurder mag zijn dan binnenlandse overschijvingen. Aangezien ze er binnenslands ook STG 20,- voor rekenen mogen ze dat internationaal dus ook doen. :rolleyes:
Can't win.
 
Back
Top