Moest het effe kwijt..

airtrabajo

New member
Dear Pilot,

Even om terug te komen op mijn reacties die ik een tijd terug heb gegeven over het beroep piloot.

Ik neem mijn woorden terug dat jullie saaie knoppen drukkers zijn:
Kwam vandaag (08/12) terug voor werk vanuit Parijs, onderweg voor de landing kwamen we door een hevige turbulentie gebied heen en ik kneep hem behoorlijk.:huilt:

Wil toch bij dezen mijn complimenten geven aan de heren (dames) voorin die ons(passagiers) iedere dag zoals FD zei veilig aan de grond krijgen.:rt:

Misschien een overbodig bericht maar moest het effen kwijt .

Regards,

AT
 
toch leuk dat je werk dan uiteindelijk gewardeerd wordt :D

ps. dat is ook het leuke aan dit weer! lekkere crosswind landingen en beetje schudden :p
 
Dear Pilot,

Even om terug te komen op mijn reacties die ik een tijd terug heb gegeven over het beroep piloot.

Ik neem mijn woorden terug dat jullie saaie knoppen drukkers zijn:
Kwam vandaag (08/12) terug voor werk vanuit Parijs, onderweg voor de landing kwamen we door een hevige turbulentie gebied heen en ik kneep hem behoorlijk.:huilt:

Wil toch bij dezen mijn complimenten geven aan de heren (dames) voorin die ons(passagiers) iedere dag zoals FD zei veilig aan de grond krijgen.:rt:

Misschien een overbodig bericht maar moest het effen kwijt .

Regards,

AT

Eerst een grote klep opzetten , dan in je broek poepen als het een beetje op en neer gaat bij de landing en dan vervolgens en plein public terugkrabbelen.
Het bevestigt ons beeld van de kantoortijger alleen maar , beetje jammer...:dozey:

Maareh : graag gedaan hoor.
 
Ik was vandaag ook op CDG. De METAR en TAF vooraf waren nog veelbelovend met 180/35G55 maar eenmaal bij tower bleek het een magere 240/18 te zijn...
 
Nou het was gister toch wel een interessant dagje. Vliegveld (cdg) was ook uurtje dicht vanwege de harde wind. Bleek later ook een ATR42 door zijn landings gestel gezakt te zijn door een harde x-wind landing.
 
Eerst een grote klep opzetten , dan in je broek poepen als het een beetje op en neer gaat bij de landing en dan vervolgens en plein public terugkrabbelen.
Het bevestigt ons beeld van de kantoortijger alleen maar , beetje jammer...:dozey:

Maareh : graag gedaan hoor.

Nee, eerlijk is eerlijk, ik vind het dapper en een goede zaak dat ie dit zegt. Zou bij de meeste mensen niet eens opkomen.
 
Back
Top