Hallo,
Vraagje: Ik heb mijn PPL een tijdje geleden gehaalt in de US maar wel met een JAR school (dus CAA PPL). En in middels een uurtje of 30 gevlogen...Nu wil ik langzamerhand beginnen aan een CPL course en dacht eerst maar eens met de theorie te beginnen en in de tussentijd wat meer uren op te bouwen. Ik ben begin 30 en heb een drukke baan in Amsterdam.
Ik zat zelf te denken aan de modulaire CPL opleiding van de NLS omdat het lijkt dat deze 2 a 3 avonden in de week gegeven wordt in Amsterdam.
Mijn concrete vragen:
* Ik lees dat je er alleen aan mag beginnen als je min 150 uur in je logboek hebt staan. Klopt dit?
* Verder hebben er mensen ervaring met deze opleiding?
* Kan ik het combineren met uren bouwen in de States?
* Kan je de CPL cursus ook bij een Engelse school doen in de states en de theorie in NL of moet ik dan ook de CPL cursus (dus het vliegen) in NL doen?
Mvg,
/Erik
Vraagje: Ik heb mijn PPL een tijdje geleden gehaalt in de US maar wel met een JAR school (dus CAA PPL). En in middels een uurtje of 30 gevlogen...Nu wil ik langzamerhand beginnen aan een CPL course en dacht eerst maar eens met de theorie te beginnen en in de tussentijd wat meer uren op te bouwen. Ik ben begin 30 en heb een drukke baan in Amsterdam.
Ik zat zelf te denken aan de modulaire CPL opleiding van de NLS omdat het lijkt dat deze 2 a 3 avonden in de week gegeven wordt in Amsterdam.
Mijn concrete vragen:
* Ik lees dat je er alleen aan mag beginnen als je min 150 uur in je logboek hebt staan. Klopt dit?
* Verder hebben er mensen ervaring met deze opleiding?
* Kan ik het combineren met uren bouwen in de States?
* Kan je de CPL cursus ook bij een Engelse school doen in de states en de theorie in NL of moet ik dan ook de CPL cursus (dus het vliegen) in NL doen?
Mvg,
/Erik