Modern Warfare 2

Nou heb het ff geroggeld maar blijkbaar kan je op de Xbox geen clan maken.alleen als je vrienden toevoegd aan je XboX.Dus als we willen gamen met een aantal AW-er zal iedereen zich moeten aanmelden bij een ander.

Mocht iemand toch een manier weten die ik niet gezien heb op MW2 dan hoor ik dat ook graag

Gr P
 
Voor de Xbox'ers is het inderdaad het makkelijkst om elkaar allemaal als vriend aantemelden zodat één iemand vervolgens iedereen kan uitnodigen voor een "party". Wat je vervolgens wel kan doen is een clan-tag voor je naam zetten dus bijv. [Airwork](en dan hier je eigen naam).

Ik gebruik zelf altijd "Cold-Blooded" want anders loopt de vijand rechtstreeks op je af, en natuurlijk de Barrett .50 met demper, om vervolgens de AC130 gunship in actie te laten komen:grijns:

ProbeHeat
 
Nou voor wie XboX MW2 heeft ik ben vanaaf lekker aan het knalleh vrouw is aan het werk dus kan mooi me gang gaan zonder gezeik.....wie doet mee?Voeg me maar toe op de box en vermeld wel ff dat u een EERRRWUURK-er bent.Partyrichard is de naam
 
nope, volgens mij niet;)
balen!
als je niks te doen heb raad ik je aan om battlefield heroes te proberen, echt top en gratis!;)
 
Maandje geleden een PS3 gekocht als eigen kerst cadeautje om MWF2 te kunnen playen. Erg gaaf, eerste twee nachten sliep ik bijna niet (lichte nachtmerries van schieten en knallen en bloed enzo). Spel uit gespeeld en zit nu af en toe te klungelen met Special Ops. Blueray was een van de redenen om voor Sony te gaan, erg gaaf op de HD flat screen.

PS, wat een vieze vuile verrader die General Shepherd, mooi m'n mes in z'n oog gemikt!
 
Last edited:
Maandje geleden een PS3 gekocht als eigen kerst cadeautje om MWF2 te kunnen playen. Erg gaaf, eerste twee nachten sliep ik bijna niet (lichte nachtmerries van schieten en knallen en bloed enzo). Spel uit gespeeld en zit nu af en toe te klungelen met Special Ops. Blueray was een van de redenen om voor Sony te gaan, erg gaaf op de HD flat screen.

PS, wat een vieze vuile verrader die General Shepherd, mooi m'n mes in z'n oog gemikt!
En daar ging de enige reden om het toch al magere single player verhaaltje af te maken..
fuckneehe.gif
<-- ff geleend uit het sarcasme topic
 
Yup ik heb het ook, zo gaaf ik heb er speciaal een ps 3 voor gekocht! Paar vrienden van me uit brabant spelen het op de pc, dus samen met hun ook maar even op de PC gekocht haha, tsja je moet wat als je in Groningen zit :)

Single player op Veteran uit, bijna hele coop klaar,, bijna die platinum!:D
 
haha geld teveel?
moet zeggen dat de playstation3 echt een goede koop is (vooral de slim). mooi films v/d computer naar beneden streamen, goede spelletjes. lekker na school potje fifa en het mooiste van alles: aangesloten op de Bose:D joehoee!

blijkt ook dat er dedicated servers aankomen he;) iets met www.google.nl en dan teknogods?:p: maar dat duurt nog wel even voordat eruit is, ze moeten zelf een hele code schrijven..
 
Haha teveel nooit! Dedicated servers zulllen wel echt beter zijn! Iemand hier die op de ps3 een keer een potje wil spelen? computer kan ook maar daar speel ik bijna nooit op :p

Gr
 
zit nog aan de ander kant van de grote water plas.... helaas.
Binnenkort wel ff samen knallen partytrucker!
 
Hier ook Xbox, prestige 3 alweer. Ben ook vaak 's avonds wel te vinden voor een potje.
GT: SemperExcelsius
 
Back
Top