Miami Air gaat weer aannemen

Biscane

New member
Voor geintereseerden,
www.MiamiAir.com gaat rond april in ieder geval 1 misschien 2 klassen aannemen voor een startdatum in mei 2007.
Min 2500 total time
Greencard of US paspoort
737-800
ETOPS 180 dus NatTracks en NoPac, CEP, CIS
Charter worldwide (letterlijk)
Hot standby binnen 1 1/2 uur van MIA wonen of crashpad hebben

:cool: Biscane :cool:
 
Last edited:
En van de zomer natuurlijk lekker 2 maanden vanuit AMS opereren...

By the way: volgens de site zijn er (nog) geen vacatures.
 
Amsterdam holadieeee (weet je nog, Tol Hanse?) 2 maanden fun. Hier nog geen uitslag over het wel of niet doorgaan.

Ik ben ook in de training department werkzaam, insider information, oh shit da's strafbaar op de beurs :grijns:.

See you in the crewroom ;),
:cool: Biscane :cool:
 
Jo wil jij me nooit meer zo vroeg wakker belle!!!!

Waar gaan ze jullie stoppen in AMS ? hartje AMS of op SPL (#@$#$) ?
Beetje vriendelijke roosters? of blijf je 2 mnd in AMS plakke? dokken ze je tickets naar huis tijdes je vrije dagen? of moet je met (US) maatschappijen naar huis liften america style?

Opzich wel jaloers dat je patat oorlog kan eten.... 1013.25 he niet vergeten ergens rond de 2/3000' :grijns:

Zal met L een biertje doen om te vieren dat ie zich gedragen heeft vandaag in de sim.

Garoete vanuit het wilde westen.

Ff vraagje over MAI :

hotreserve/airport stby hoe het dan ook heet bij jullie. komen die enkel voor op junior reserve lijnen? of om de zoveel tijd ?? IAW >>> hoe moeilijk is commuten? dacht dat jullie niet veel commuters hebben..... is MAI CASS?
 
:snore: This is your requested wakeup call, goodmorning Mr FD the nurses are ready... lol.

Waarschijnlijk downtown AMS in een hotel. Biscane gaat lekker bij moeders in huis, old school Hollandse kost :yeehaa: oh ja ...en m'n was wordt gedaan :grijns:. Weer eens wat anders met de trein naar het werk :D.

Geen tickets want het wordt TDY voor 1 of 2 maanden. Heen en terug waarschijnlijk alle crews in 1 kist.

In het nieuwe contract dat over 2 weken uitkomt zit nu een hot standby (1 1/2 uur call time) en cold standby (11 uur call time) clausule (spellcheck aub). Hoe de lijnen eruit gaan zien is nog niet bekend. We krijgen meer commuters vanwege het nieuwe contract. Als het goed gaat werken ga ik richting KY per Feb volgend jaar. CASS is in de works en dat duurt hopelijk niet lang meer want het wordt steeds moeilijker om zonder te jumpseaten.

Cheers daar in DEN.
:cool: Biscane :cool:
 
I know buddy.. Pain in the ass zonder CASS. Try being 135 or 121 w/o CASS...


TDY Amsterdam is mooi. Hoorde dat L het ook gaat proberen te bieden on the F/O side. Zal wel aardig senior worden. Eurotrip. Mooie per diem.

Call u in a few.
 
Last edited:
Jo Biscaine, na al die jaren proberen gooien ze nu eindelijk die citizenship regel overboord? Hadden ze natuurlijk geen 2,5 jaar eerder kunnen doen he?
Als jullie CASS zijn kun je ook met ons mee. Waar wilt u heen? Lagos, Bogota? Geeeen probleeeeem!
 
Ik heb wel zin in Miami, Als ik me logboek nou eens onder de Xerox Machine gooit, verdubbel ik dan m'n uren, want dan heb ik total time zat.

ps Koffer staan al klaar incl. zonnebrand.
 
Ja Metro,
I feel your pain maar je zit toch niet slecht nu?! Je kunt het alsnog proberen :grijns:. CASS zit er aan te komen. Continental neemt geen non CASS jumpseasters meer mee.
Fly High,
Doe net als ik, elke keer als je over vliegen droomt log je de uren en de landing :grijns: :grijns: :grijns:.

:cool: Biscane :cool:
 
Back
Top