Met de 310 in Barcelona

Sierra Mike Delta

New member
Compilatie van wat filmpjes tijdens werk in oa Barcelona met zeer origineel gekozen (kuch) muziek.. Niets spectaculairs maar het was een prachtig vliegproject al zeg ik het zelf en de plaatjes zijn zeker de moeite waard ;)

Vragen, opmerkingen etc.. kom maar op.

Surferboy, zet jij 'm er even op.. :grijns::grijns:
Thanx!
 
Last edited:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=g6kM8drgg3E[/YOUTUBE]
 
Leuke film SMD, heb genoten. Het landen vond ik wel een beetje eng, maar er zit wel een groot verschil he tussen een B747 cockpit landing en de 310 landing.

FtL!
 
Nice nice...vooral het geronk inside doet weer oude tijden herleven. Ik zie de muzieknoten als debriefing aantekening weer voor me. Geweldig.
 
....Het landen vond ik wel een beetje eng, maar er zit wel een groot verschil he tussen een B747 cockpit landing en de 310 landing.

FtL!
Kun je nagaan hoe eng het is als je er zelf in zit..! Dit was inderdaad wel een beetje lage nadering, dat is iets waar je voor kunt kiezen in de 310. Net als landen met een heel klein beetje power erop; eigenlijk niet goed maar als de baan lang genoeg is, is het wel makkelijker. De flare in de 310R moet je niet te overdreven doen want je stallt dan vrij abrupt (of als je te snel bent balloon je onmiddelijk). Al met al was deze landing wel een beetje vlak en bijna een driepunter en da's nie goe nie.. Wat dat betreft lijkt de flare van de Partenavia meer op een 747 dan die van de 310.. :grijns:

Cameraatje is 196 Megapix. :D
 
Die PH-LAW komt nog eens ergens. Een tijdje terug (lees: afgelopen winter, maar ben vrij zeker dat het die kist was omdat mijn collega er nog een verhaal bij had) zag ik die kist volgensmij nog staan in Riga...
 
Die PH-LAW komt nog eens ergens. Een tijdje terug (lees: afgelopen winter, maar ben vrij zeker dat het die kist was omdat mijn collega er nog een verhaal bij had) zag ik die kist volgensmij nog staan in Riga...

Verhaal erbij..?!?

Dat klopt wel, mijn collega was daar. De law heeft zelfs Guatamala en Cambodja en heel veel er tussenin gezien :)
 
Back
Top