MD 11

silversurfer

New member
In een thread werd gevraagd.... of er iemand weet of een MD11 beschikbaar was, omdat zijn werkgever er een zoekt.....

Welke vlieger was dat?? stuur een pm thanx
 
He Metro.. prima zeg..hoe meer vliegtuigen en mensen onder ons hoe beter...Kom net terug van 2 weken NL.. nog aan het wachten op IOE!
 
Longdart, ik ben vanaf woensdag weer in MIA. Ik had moeten werken van 26 feb tot 15 mrt, nu van 16 mrt tot 2 april. Oh well, 3 weken in Seattle gezeten, ook niet verkeerd
 
Metro,

Was het gezellig in SEA ?

Verder alles goed neem ik aan. Hier wel.. vanavond naar LAX via DFW.. begin van een 4daagse trip.

Spreek je binnenkort wel weer.

Abaco-Air
 
Ahh,

De afdeling US heeft elkander weer gevonden zo te zien op het WWW!

Abaco,

Ik wist niet dat jullie zover naar het Westen trokken?

Drop me a line als je in LAX bent als het voor 8PM is. ik ben er nu (1:17 Western) net in het hotel aangekomen!

blue skies, 75F, koud bier en mooie meiden:cool:
It's good to be single :grijns:

FD
 
@ FD :

Sorry heb je net gemist denk ik.. is nu de volgende morgen en zit effe snel mijn email te scannen.. moet zo weer weg.. baluh.. we kwamen gisteravond om 10 uur aan.. Next time !
Ben wel niet single meer, maar parties zijn altijd welkom !

@ Metro :

Zo is dat.. werk $120.--.. maar ja "thuiskomen"... priceless !

en wat betreft die US Afdeling : we kunnen bijna onze eigen bulletin board pagina hier op Airwork opzetten..

Los ballos..

Abaco-Air
 
He Metro...doen we even een biertje dit weekend in MIA...misschien dat we even langs de crewroom kunnen gaan en ik weet ook nog niet waar operations in MIA is...liep net even langs het strand, jong en blond,Springbreak rules hier in FLL!!!
 
Yeahhhhh baby! het enige wat hier rules in het Hilton in Boise, ID. is gratis Internet.. Voor de rest he-le-maal niks te doen in town #@$$@# ! Heb trouwens langzamerhand genoeg hilton puntjes gespaard om 2 dagen te "cashen" bij ze.. Misschien als die BBQ in FL doorgaat, kan ik daar dus mooi gebruik van maken.. Nu nog een lift van West naar Oost zien te regelen.. Misschien met skyw.

Gelukkig is downtown minder als een mile lopen hier, dus zo maar eens ff ergens een leuke tent in duiken. M'n baas ligt alweer te pitten, maargoed een vlucht van 3 uur is ook een zware werkdag voor de gemiddelde charter chauffeur :grijns: (of zou ie moe zijn geworden van mij? nee toch?)

Morgen avond door naar Las Vegas, kijken of ik m'n vervroegde pensioen kan veilig stellen :grijns:

Zaterdag zit ik ook weer in fla.. Altijd lekker daar met springbreak..

@ longdart: jij mag alleen kijken he!! rest is voor/van mij ;)
 
Last edited:
Back
Top