MCC bij RWL of FSC

ojjo29

New member
Heeft iemand toevallig een MCC gedaan bij RWL (MönchenGladbach) of FSC op Schiphol Oost? Er zit nogal een groot prijsverschil tussen, (RWL = 3995, FSC = 5000 euro), de sims zijn beide full motion. Enige nadeel aan RWL is dat ze in Duitsland zitten en je bij FSC in je moerstaal les krijgt. Iemand die me kan adviseren wat het beste is?
 
Vanuit Fryslan kun je FSC elke dag aanrijden, maar misschien moet je wel een hotelletje boeken als je bij RWL aan de slag gaat (maar dat heb je neem ik aan al meegenomen in de beslissing..)

Ik weet dat er bij FSC een aantal KLM-vliegers instructie geven, geen idee hoe dat bij RWL is geregeld met instructeurs...
 
Heb je al bij Flightware in Hoofddorp gekeken? Minder spannende simulator maar top training tegen een goeie prijs. Dit is waar o.a. de luchtmacht zijn mensen heen sturen.

Een 73 simulator lijkt spannend maar voor je MCC kan je net zo goed een kartonnen bord van een cockpit gebruiken! Geen airline die je credits voor de sim geeft. Heb je het geld dan is FSC ook eengoeie optie vanwege de instructeurs.


Price

The all in price for the complete MCC Course is EURO 3.950,- per person.
Booking a Crew of 2 Pilots we can offer a discount of EURO 500,- per person.
 
Back
Top