martinair

Als het doorgaat zal dat in april gaan gebeuren. De spullen voor ombouw liggen al klaar. Al denk ik niet dat het echt gaat gebeuren. Wat wel al zeker is is dat de MCJ er niet uitgaat maar de MCG en de MCH. Het afkopen van het leasecontract van de J is te hoog en ze kunnen hem aan niemand kwijt.
 
als de vracht divisie het beste product levert van je bedrijf, waarom ga je dan de md11-en ombouwen naar de pax versie???komen er dan andere vracht kisten bij??
deze move kan ik niet begrijpen. iemand die me het kan uitleggen??
 
als de vracht divisie het beste product levert van je bedrijf, waarom ga je dan de md11-en ombouwen naar de pax versie???komen er dan andere vracht kisten bij??
deze move kan ik niet begrijpen. iemand die me het kan uitleggen??

KLM zou toch MD's aan Martinair leveren?
 
Als het doorgaat zal dat in april gaan gebeuren. De spullen voor ombouw liggen al klaar. Al denk ik niet dat het echt gaat gebeuren. Wat wel al zeker is is dat de MCJ er niet uitgaat maar de MCG en de MCH. Het afkopen van het leasecontract van de J is te hoog en ze kunnen hem aan niemand kwijt.

Vaag. De MCJ is kwa configuratie binnen afwijkend van de rest vd vloot (in het seating plan). Is het afkopen van de leasecontracten van de MCG en MCH dan zoveel duurder?Daarbij had ik begrepen dat het leasecontract van de MCJ in november afliep?
 
klm 11-jes....ZOU . heb ik ook begrepen.... maar europa lag dwars dus .....denk dat dat op een lange baan wordt geschoven. maar als je de 11-jes ombouwd tot pax geef je dus vracht capaciteit weg en vracht was toch eigenlijk de core-business.... ikke niet begrijp....
 
klm 11-jes....ZOU . heb ik ook begrepen.... maar europa lag dwars dus .....denk dat dat op een lange baan wordt geschoven. maar als je de 11-jes ombouwd tot pax geef je dus vracht capaciteit weg en vracht was toch eigenlijk de core-business.... ikke niet begrijp....


Dat eurpoa dwars ligt, hoeft beide partijen (MP/KL) er niet van te weerhouden om vliegtuigen naar elkaar uit te leasen. Heeft niks te maken met overname of iets dergelijks. In dit geval zou er een 747 cargo van de KLM gewetleased worden naar MP, als die 2x MD11 zouden ombouwen. DIt om de weggevallen capaciteit op te vangen. Hier heeft "Europa" niks mee nodig.
 
volgens berichten is de PH-CKD weer terug op schiphol wat gaat er nu met dat toestel gebeuren ? gaat het nog voor MP vliegen of gaan de KLM er zelf mee vliegen?
 
Back
Top