Mac Finance

cyberboy

New member
Heeft er iemand ervaring met mac finance. Ik zoek ervaring over het lenen van geld daar, maar ook over de verzekeringen. Tevens spreekt mij de opleiding ook wel aan voornamelijk omdat, je 400 uur betaalde stage erbij krijgt is misschien een mooie manier om bij een bedrijf binnen te komen.
 
Even op "Zoeken" klikken hierboven, vind je 10 threads die (o.a.) over MAC Finance gaan. Wederom geen mogelijkheid voor garantiefonds, dus je moet zelf je borg regelen via je ouders o.i.d. Waar en wat voor stage zou dat zijn?

Volgens de website is die 500 uur "stage" onderdeel van een type rating die je zelf betaalt (38000 euro). Zou wel mooi zijn als ze die 500 uur 737 of A320 kunnen garanderen, wat ik eerlijk gezegd (momenteel althans) betwijfel. Beetje vaag die opleidings beschrijving verder.

Verder zijn de opleiding plus aankoop rating bij elkaar 111500 euro. Inclusief rente dus een stuk meer dan NLS/EPST terwijl je nog niet weet of je wel een eigen type rating hoeft te kopen naderhand (hangt van airline af).
 
Even op "Zoeken" klikken hierboven, vind je 10 threads die (o.a.) over MAC Finance gaan. Wederom geen mogelijkheid voor garantiefonds, dus je moet zelf je borg regelen via je ouders o.i.d. Waar en wat voor stage zou dat zijn?

Volgens de website is die 500 uur "stage" onderdeel van een type rating die je zelf betaalt (38000 euro). Zou wel mooi zijn als ze die 500 uur 737 of A320 kunnen garanderen, wat ik eerlijk gezegd (momenteel althans) betwijfel. Beetje vaag die opleidings beschrijving verder.

Verder zijn de opleiding plus aankoop rating bij elkaar 111500 euro. Inclusief rente dus een stuk meer dan NLS/EPST terwijl je nog niet weet of je wel een eigen type rating hoeft te kopen naderhand (hangt van airline af).

en hun financiële diensten?
 
Ik ken het bedrijf niet anders dan van naam. Maar voor een financieel plan of een loss of license kan je bij meerdere bedrijven terecht en ik preek graag voor eigen parochie, dus ook het mijne. http://www.jacksonsteinem.nl/pages/aviation.html.

Als je vragen hebt stuur me gerust een pm met je GSM, dan neem ik graag contact met je op. Ik behoed je graag voor valkuilen, want die zijn er helaas, waarbij je ook nog teveel geld betaalt. Zie andere thread hierover.

Succes!
 
Last edited:
Ja dat is het zeker. Eén been in de Pijp en het andere in Oud Zuid. Dat ik nog aan werken toekom :D
 
Type rating

Type rating

Hoi iedereen,

Ik ben onlangs gebeld door het bedrijf MAC Finance ivm de typerating + de ervaringsuren. Ik heb gevraagd of we betaald krijgen voor deze uren, maar dat was niet het geval. Hij vertelde me dat op dit moment er al een aantal studenten in dit traject zitten. Wat ik nog niet weet is of je garantie hebt op die ervaringsuren. Weet iemand hier meer van?

Greet flexman
 
Back
Top