Maar nu wat echt belangrijks!

Wat was ik blij met mijn SS50. Ben er vanuit Bussum nog een keer mee om het IJsselmeer mee gereden.

Ja want naar de Kraan zonder 4-takt is geloof ik nog steeds not-done
Zeist was echter verdeeld in een 2-takt en 4-takt zone....best link was dat
Rood met zwarte jub-tank Surferboy?

Heeeee wat dachten jullie van die serie: Q&Q!
Eens een rerun in de jaren 90 gezien....de speurders uit was t Berlicum?
Fantastisch...bellbottoms en lang haar...Als ik dan naar mn jeugdfoto's kijk was ik eigenlijk niet eens zo zonderling maar modern! ;)
 
Toen ik jonger was fantastisch...jij hebt het zeker weten gemist Overload en waarschijnlijk naar de rerun gekeken toen je ouder was. ja dan is zelfs de fabeltjeskrant prut

Zat net in kist en moest ineens aan Art's beschrijving van de Engelsman denken met zn nagelschaartje op het gazon.
Teatime konden de Romeinen het bekijken...thee werd er geschonken...en alles met mint he?
 
Ja, DD en Kijk. Heb alle DD's vanaf 1977 en alle Kijk's vanaf 1980. (En een jaar of 10 aan National Geographics).
M'n ouders vragen steeds wanneer ik die zooi een keer meeneem.........
 
Heb paar maanden geleden mijn paar jaar aan KIJK (inclusief mappen) weggegooid. Niemand op marktplaats die het wilde hebben (gratis natuurlijk). Was leuk, maar denk niet dat ik ze zal missen. Heb nog wel stapels aan oude, ingebonden DD's bij m'n ouders geloof ik. Denk dat ik die wel zal houden. Net als m'n oude Star Wars speelgoed natuurlijk :D.
 
Onassis waar kom jij vandaan? Je bent goed op de hoogte.

De Kraan. Now we're talking! Daar heb ik wel wat uurtjes doorgebracht waarvan wel een aantal uren in schooltijd. Ik had overigens niet de indruk dat mijn leraren het erg vonden dat ik elders mijn tijd doorbracht. :grijns:
Het mooiste was dat je elkaar 's-middags op school nog in de klas had gezien, maar knap een paar uur later elkaar heel stoer begroeten met 3 zoenen, ondergesmeerd met van zakgeld betaalde Paco Rabanne, wat toen je van het was.

Soldaatjes van Airfix en dito bouwdozen, net als Revell en Mamiya.

Zeist : Cafe de Colonel en L'Etoile. Candlelight en Baccara in Hilversum.

Q&Q daar is niets mis mee, hoewel de 'soundtrack' te denken geeft.

The 8 million dollar man en The bionic woman. Farah Fawcett. Ook niet mis mee. Opeens hadden we er 3 Duitse zenders bij via de kabel en Belgie geloof ik. Op Duitsland Ein Colt fur alle Falle. Prima.

Vroeger had je van honderden strips op A5/A6 formaat met WOII als thema. Die zie je nergens meer.

En last but not least een pukkel van de dump!

En zo kan deze oude man nog wel even doorgaan. Ja lieve mensen vroeger was alles echt beter! :D
 
Mijn Ma kocht altijd die A5/A6 WW2 boekjes op de markt per kilo voordat we op vakantie gingen, waren we de hele weg naar spanje stil.. uiteraard met sleurhut

Ook jaren de Eppo en opvolgers gehad.

was er ook niet een wordt vervolgd op TV?

jaren 80
- A team, zijn ook nog in NL geweest, kliko heeft ze life gezien
- Knight Rider
- the Dukes,,, iiiieeeeyaaaaaa

geen brommers voor mij wel 125cc crosser, en maar wheelies maken op de snelweg langs de files.. een file dat was toen iets speciaals daar ging je naar kijken

aaah, ik wordt oud hahah

ooh en ik vergeet buck rogers... twiggie twiggie
 
Last edited:
Wordt vervolgd met Han Peekel. Daar was ik al te oud voor eigenlijk. Maar ik heb wel eens gekeken. Met name het impersoneren van de stripfiguren was heel boeiend. "Ik ben Pietje en ik doe miep miep na".
 
Candlelight en Baccara in Hilversum.

Oehhhh yeahhh, over Geweldige Tijden gesproken. :yeehaa:

Han Peekel's Wordt Vervolgd, hm. Strips horen thuis op papier, niet op t.v. Overigens was de papieren editie van Wordt vervolgd geen succes, als ik het me goed herinner. Pep/Sjors/Eppo. Dat waren ze. Iemand de nieuwe Eppo al gelezen, is het wat?
 
That's the one!:radar: Wil altijd nog een keer een Dax op motorplaten rijden met 150cc en een dikke uitlaat!:grijns:

Gekkenwerk, frame trek je krom als een hoepel...nee de SS was 76cc gelunact, 26mm carb en geen schotten in uitlaat. Reed 110 met Supi achterop...Toen ik gepakt werd kreeg ik alleen het frame terug...de rest was illegaal

Onassis waar kom jij vandaan? Je bent goed op de hoogte.

Rotjeknor, Utrecht en Zeist...

Zeist : Cafe de Colonel en L'Etoile.

In die spiegeltent Etoile nog behoorlijk achter de dames aangezeten ;-)

The 8 million dollar man


In mijn tijd was Steve Austin maar 6 miljoen waard...inflatie zullen we maar zeggen :D
 
Niet te vergeten de geroemde Belgische nokkenas!

Ik had al zo'n vermoeden. Ja ik heb L'Etoile vaker gezien dan verstandig was, maar daar was een goede, door jou genoemde, reden voor :)

Pardon, inderdaad 6 million, maar hij kon hardlopen voor 8 en nog wel meer ook! http://nl.wikipedia.org/wiki/Lee_Majors

Eigenlijk was hij een soort terminator avant la lettre en daarom ook the Fall Guy.

Ben benieuwd : Wie luisterde er vrijdagavond naar Veronica's In the mix en op zondag Kro's And the beat goes on? Ik ben op zoek naar nog een aantal ontbrekende afleveringen.
 
En last but not least een pukkel van de dump!

Geweldig, was dat al helemaal vergeten, uiteraard helemaal volgekladderd met van alles en nog wat: Doe Maar, Status Quo, Thw Who, etc...

- A team, zijn ook nog in NL geweest, kliko heeft ze life gezien

geen brommers voor mij wel 125cc crosser, en maar wheelies maken op de snelweg langs de files.. een file dat was toen iets speciaals daar ging je naar kijken

BA Baracus op de "kiek in de pot"
Dat was regelrecht tegen het ongelooflijke aan!!

Op Hilversum 3 gaven ze altijd de files; soms stond er wel 12 kilometer alles bij elkaar opgeteld!!
 
Ren je Rot met Martin Brosius
Stuif 's In met Ria Bremer

Oh ja, en ik krijg nog kramp in mijn buik van het lachen van het kijken naar achteruitrijden met commentaar van Andre van Duin!!!
 
Ach bij de trip through memory lane, mag Avro's weekend kwis niet vergeten worden, met Fred Oster en de fameuze cavia/hamsterrace aan het einde, waarbij je de deze zelf mocht kiezen en het poortje waar het doorheen liep bepaalde het geldbedrag. Dat was, als je de echt mazzel had, NLG 1000! Jazeker, u leest het goed. Men ging volledig uit z'n dak!

Happy Day's met de Fonz en mr C! De Fonz was wel mijn held.
Veel later Family ties met Michael J Fox. Michael J Fox idem!
Op Goed geluk met Carry Tefsen. Dat was toen al tenenkrommend met die waaier, waardoor men elkaar niet kon zien.

Tenslotte de Holiday rap van MC Miker G & DJ Sven http://www.youtube.com/watch?v=4LtYaCm5njY. DJ's praatten de platen nog aan elkaar. Op koninginnedag stond er een grote tent op het dorpsplein en kwam Veronica's drive in show langs met een 'beroemde' dj die de plaatjes aan elkaar lulde.

That was then en this is now :)
 
Vergeet de CY-50 niet!

De MB50, MT-S 50 (die zwart met gele)"tegen" 4 takt. ajajaj
Zag die CY en Dax overigens hier in de omgeving van Frankrijk en Duitsland nog regelmatig de revue passeren. Zou wel geinig zijn om zoiets te hebben, maar eigenlijk zijn we het toch ontgroeid, ik in ieder geval met mijn weldoorvoede torso. :D
 
Last edited:
Back
Top