Luchtvaartscholen in USA

Bardow

New member
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met vliegscholen in de USA?
Graag in Florida zou ik willen gaan.


Mvg,
Bart.
 
hey,
Ik zit in florida... maar er zijn zoveel scholen... wat wil je bereiken, waar wil je vliegen na de opleiding?
Ik zit bij Europe America Aviation... en ik ben hier best heel tevreden. ik ga tot commercial Multi engine.

Je moet gewoon zelf ook kijken wat je verwacht van je school. persoonlijke aanpak, of academy ? JAA of enkel FAA ? ATPL of niet ... prijs natuurlijk. PM mij gerust met eventuele vragen

greetz Quinten
 
Nou da's lekker dan BART.....
Nemen mensen de moeite om te reageren, heb je niet eens het fatsoen om te antwoorden.
Wat moet dat met die jeugd van tegenwoordig...
 
Heb PPL in amerika bij OFT gedaan, het is een echte piloten fabriek, doel is vliegtuigen verhuren en instructeurs verhuern.
was de eerste die het lukte om in 4 weken de ppl te doen, maar mede omdat ik ultralight heb gevlogen, anders vergeet het maar in 4 weken.
Je moet vechten om je uurtjes te krijgen door gebrek aan vliegtuigen en instructeurs of vliegtuig is in onderhoud.

Ik zou een rooster wensen van de vliegschool waar instaat wat je in de weken kan verwachten hoeveel uur zijn er al voor je ingeplant voor je komt.

Oh en vul je logboek heel precies in en laat je instructeur alles aftekenen, want de administratie van de scholen is niet zo goed.
 
demusch,

Dat jaar mischien, ik heb het bij OFT in 21 dagen gedaan, maar dat was in 2004, toen was het er nog niet zo TERING druk en waren er kisten genoeg!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik ga over 2 weken naar OFT. Ben benieuwd of het dan nog steeds zo druk is. Iedereen blijft nu toch wel op zijn spaargeld zitten gezien de crisis........hoop ik. Ik heb 6 weken vakantie van mijn werk en moet dan terug, dus een harde deadline.
 
Alexfly wil je alsjeblieft laten weten wat je ervaringen zijn? Ik ben nl van plan om tzt ook naar de US te gaan.
 
!Q

!Q

dollar is wel weer een stukje duurder dan vorig jaar! soms is Duitsland interessant om je PPL te halen
 
PPL in amerika is volgens mij ideaal, snel en goedkoop. Ben nu net een week terug uit Florida waar ik mijn ppl bij European flight training heb gedaan. Ging allemaal prima.
 
Demusch,
Je bent niet goed ingelicht want ik heb mijn PPL ook in 2008 gehaald (april) en bij mij in de groep zat een engelse jongen die zowel zijn PPL en alle examens en zijn Night Rating haalde in 3 weken. (zonder vooraf vliegervaring)
Sowieso ken ik meerdere mensen die het binnen 4 weken hebben gehaald maar dit is mede afhankelijk van het weer. OFT is echt geen slechte school in vergelijking met de rest van de scholen in FL
 
Back
Top