looking for a job?

Misschien mag je wel nooit meer terug.. Je moet een travelpermit van je werkgever krijgen namelijk om het land uit te mogen!!! no kidding, zal ze maar te vriend houden daar...

Als je de keuze krijgt, zou ik 'm ook pakken. Beats thuis zitten.

waar was je based in de US voor amf?
 
hoi flying dutchman,
na de bitch99 training in burbank nog wat runs vanaf burbank gedaan en daarna heb ik 6 maanden in ghetto oakland gezeten, ook nog een maandje in las vegas! ik vond het fantastisch! jammer dat ik zo vreselijk ben gen**it door het iac met nog een hoop jongens en meisjes. alles nog een keer moeten betalen, maar van amf heb ik absoluut geen spijt!

grtn,

m.h.
 
Ik heb geen idee of er mensen zijn die hier wat aan hebben,
zo niet moeten jullie het maar zeggen want dan haal ik hem
weer weg.

Positions Vacant
Naples Air Center currently has the following positions vacant:

JAA FLIGHT DEPARTMENT
JAA CPL Flying Instructor


JAA Qualified Flying Instructor for CPL training

JAA CPL or higher
JAA Unrestricted Flight Instructor Rating (SEP & MEP)
200 hours Instruction given
Applicants holding FAA equivalent ratings a bonus, although not essential. The applicant must be a hands on team member who is willing to work in conjunction with all departments. Computer literacy is a must. Visa sponsorship available.

Interested applicants are to furnish the following information for consideration:

Letter of Application
Full CV/ Resume (Contactable referees will be needed at a later date)
Salary requirements
Date available to start.
Details of previous employment in the USA (NON USA citizens only)
Please email your application to: jobs@naples-air-center.com

bron:http://www.naples-air-center.com/jobs.htm
 
Ik heb zelf 10 jaar in Saoedi Arabie gewoond, en dat was al heel erg leuk. Arabieren gaan in het weekend cq. vakanties naar Qatar en Bahrein, omdat alles daar veel vrijer is. Ik heb daar een megatijd gehad, heel veel buitenlanders, en heel veel vrienden aan overgehouden. Ik zou dan ook zo in Bahrein Qatar, Oman, Kuwait of de UAE gaan wonen. Heb je ook nog eens minder moslim extremisme dan hier ;-)
 
Back
Top