London Heathrow - staking

J.I.P

Member
Hallo,

Ik sta geplanned om woensdag a.s commercieel van LHR naar AMS te vliegen. Echter gaat "immigration" staken / op halve kracht draaien. Weet iemand of ik daar veel last van ga krijgen?

Alvast bedankt,
 
Heel Engeland gaat daar last van krijgen. Uitgaand verkeer waarschijnlijk minder dan binnenkomend verkeer. Als je 's ochtends vroeg gaat heb je waarschijnlijk weinig tot geen overlast, in de middag kan het vervelender worden, aldus de Engelse kranten.
 
Ik heb de BA vlucht van 1450.. Normaliter doe ik het liever niet maar is het verstandig om evt in uniform te reizen en aldaar de crew entrance te pakken (weet überhaupt niet of er één zit in de terminal daar we altijd direct naar de vlieger gebracht worden)? Anders ga ik wel gewoon 3u van tevoren...
 
Dat kan je proberen, mochten ze er achter komen dat je geen deel uit maakt van een "operating" crew dan kan je flink veel gezeur verwachten, common sense doen ze namelijk niet aan op monkey island.

Toen ik nog voor de oranje low cost vloog en in uniform als pax naar Praag moest vliegen om een kist die tech stond op te halen mocht ik zelfs niet door de crew entrance in de terminal in LGW aangezien ik een gewone pax was. Toen ik probeerde uit te leggen dat ik toch voor m'n werk richting Praag ging om een kist terug te vliegen begon de miep gelijk over het innemen van m'n airside ID als ik " non compliament met security directives of zoiets zou zijn"

W*nk zeg maar....
 
Het kan misschien in je voordeel werken een uniform te dragen in deze omstandigheden. Misschien even naar een security officer lopen en zeggen ik moet mijn vlucht halen wat kan ik het beste doen. Het kan in deze situatie helpen, maar het is een risico en afhankelijk van diegene die voor je staat en zoals Paraglider zegt, common sense wil nog wel eens overruled worden door de vele regeltjes die ze hebben.

Persoonlijk zou ik zorgen om vroeg op het vliegveld te zijn. Ik denk op deze dag dat mocht je nu vroeg ingechecked zijn, je waarschijnlijk kans maakt om ook op een eerdere vlucht mee te komen. Ze verwachten chaos woensdag, dus de meer mensen weg van het vliegveld des te beter.
 
Ik zal eens kijken. In principe zijn de vroege BA vluchten al volgeboekt. Iig bedankt voor de adviezen. Ik zie er maar vanaf om in uniform te gaan, de LHR security kennende....
 
Back
Top