LLS lelystad

ibat said:
Als je je opleiding bij de LLS hebt gedaan kun je kun je een baan bij de KLM of LUfthansa wel op je buik schrijfen. En je hebt helemaal gelijk, zeker in de tijd, dat je blij moet zijn met alles wat je kunt krijgen.

Mijn broer heeft de opleidng bij de KLS gedaan en had na een klein half jaar een baan bij de KLM. En natuurlijk geldt dat niet voor iedereen maar je hebt er wel de grootste kansen

ciao

Ik denk dat de grootste kansen op dit moment toch echt bij EPST liggen, aangezien daar een wachttijd van 0 maanden is bereikt. En dit geldt niet voor maar één student, maar voor 10 vd 11 studenten.
Maargoed, misschien ben ik wel bevooroordeeld :)

Groeten,
Steven
 
ey observer,

Blijkbaar ben jij niet helemaal op de hoogte. Ik ben namelijk bevriend met een paar ex-kls-ers en die gaan binnenkort naar Londen voor de selecties bij BA.

ciao

Volgens mij telt mensen die aangenomen zijn en niet wie er op selectie gaan. NLS heeft er (vroeger) mensen aan geleverd KLS niet. :D

Mijn vraag is ook hebben ze dat zelf geregeld of de school?:confused:
 
Naar mijn mening is het inmiddels wel duidelijk is dat de KLS + NLS de beste scholen zijn voor het grote publiek. Maar in praktijk pakt t denk ik toch wel anders uit. De KLM kun je wel vergeten met LLS das waar, maar in het buitenland willen ze niet alleen nls ers en kls ers. Denk dat je daar net zo goed kan beginnen met een andere nederlandse opleiding het gaat immers om de vlieguren, en op dit moment moet je t ook wel buiten nederland zoeken.
 
Kijk 757RR je begrijpt hem helemaal! Staar je niet helemaal suf op scholen in nederland. Er zijn talloze scholen in europa waar je ook terecht kunt voor je opleiding, het eerder genoemde Oxford Aviation Training is er al een voorbeeld van! Hier kun je zelfs terecht zonder dat je ooit naar het buitenland hoeft voor selectie Als je het over de "beste" scholen van nederland hebt zit je idd al snel bij de KLS of NLS, maar als je het over europa hebt dan komen deze scholen naar mijn mening niet voor in de eerste 10!

Dus mijn advies is, kijk verder dan de grenzen van nederland en je komt zeker een heleboel goede opleidingen tegen.

Succes met je keuze!
 
757RR said:
Zou inderdaad fijn zijn als oud leerlingen reacties geven.

Hallo, ik ben een ex-ppl-leerling van de LLS. Ik kan je dus niets vertellen over de baankansen na je ATPL opleiding. Ik kan je wel vertellen dat de LLS kwalitatief een goede school is. Klein en daardoor veel persoonlijke aandacht. Ook de leiding en instructeurs zijn goede, vriendelijke en vaktechnisch goede mensen.


Ciao,
PA-28
 
757RR said:
De KLM kun je wel vergeten met LLS das waar, maar in het buitenland willen ze niet alleen nls ers en kls ers.

Als low-timer kun je het wel vergeten bij de KLM waneer je niet KLS doet. Maar als je een paar jaar ervaring mee brengt vanaf een andere mij, vind de KLM je heus wel interresant.
 
Een goede school is het vast wel. Het is vooral de nazorg waar mensen kritiek op hebben volgens mij.

Groeten,
Steven
 
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er op de site van LLS bij belangrijke links doorverwezen wordt naar scholen als NLS en KLS. :1855: Als school wil je toch zelf je leerlingen hebben.

PS'99
 
Back
Top