Line-Training B737

Capt Coconut

New member
Ahoj beste mede-vliegers :

Ik ben druk op zoek naar een toko waar ik Line-training kan doen in Europa .......op een B737 wel te verstaan !

Ik heb reeds een Type-rating B737-300/900, en ben druk aan het solliciteren ....Dit valt echter tegen helaas...

Bijna overal is de eis 500 hours on type.....shit :-((

But ok ik ,wordt dus gedwongen door de markt om uren te kopen elders om hieraan te kunnen voldoen.

Grtzz en thanx 4 reply....

Capt Coconut
 
Hmm. Ik was altijd in de veronderstelling dat "Line Training" vanuit een airline gebeurd. Dus ik denk dat je dat ook daar moet doen. Maar ik snap dat je daar weer 500h voor moet hebben om ergens te beginnen :)

Misschien kan je de vraag even stellen op het www.pprune.com bulletin board. Daar heb je misschien meer kans op een voor jou goede uitkomst.

greetz!
 
Weet je wat lastig is,..... als je je type rating doet, dan doe je dit meestal i.s.m. met een maatschappij. Als je nu een lijntraining wilt gaan doen krijg je waarschijnlijk te horen dat je niet volgens hun SOP´s bent opgeleid.

kan dus nog wel ´s lastig worden.

Maar, wie niet waagt die niet wint. Ik zou het proberen bij Trans, Ryanair, Air Berlin, Excell,.....

Easy lukt niet, die willen alleen airbus.

suc6
 
Neem 's contact op met Astreaus/Bond Aviation of Storm Aviation in de UK. Die hebben vast wel werk voor je.
Ik zie overigens ook niet helemaal waarom je ergens alleen wil line-trainen, want line-training is niet universeel, zoals de base-training wel is. Dus als je niet bij die maatschappij blijft moet je bij een nieuwe club toch weer opnieuw line-trainen. Jij bedoelt volgens mij gewoon dat je uurtjes op de kist wilt hebben.

Succes,

Ch
 
Bounty 53

Lekkere spelling van de grootste luchtvaartmaatschapij van Nederland, EXEL!!

Tis verdomme geen Microsoft!

:grijns:
 
Misschien er wel eens aan gedacht dat er in Engeland een maatschappij is die Excell Airways heet en met 737-800's vliegt? Geen spellingsfoutje dus.
 
Back
Top