Limited Company

Flying Butchah

New member
Beste collega's

Sinds begin deze maand ben ik op het brookfield contract, nou ben ik een beetje aan het uitpluizen of het mogelijk is om in nederland om een eigen bedrijf op te zetten, ik heb zelf mensen gesproken waarbij dit wel is gelukt maar deze wonen en zijn ingeschreven in duitsland en engeland. Heb al gelezen dat je minimaal 3 afnemers moet hebben in nederland, is dit t enige probleem? Ik zou zeer graag willen weten of brookfielders die in nederland zijn ingeschreven het ook voor elkaar hebben gekregen om een eigen bedrijf te starten? en zo ja wat voor een constructie? Alle info is welkom, en pm'etje mag natuurlijk ook.
 
ja ik ben er op het moment ook erg druk mee bezig om het proberen uit te zoeken. het is alleen nogal een zeer onduidelijk (en duur) gedoe allemaal helaas!wat ik tot nu toe begrijp is dat het niet mogelijk om een bedrijf op te zetten in nederland, want je moet meer dan drie opdrachtgevers hebben en dat wordt moeilijk helaas.
zal dus waarschijnlijk in UK of Ierland moeten, maar weet dan helaas niet of het mogelijk is om belasting in NL te kunnen betalen. Hoop het wel, want studie schuld is in elk geval negatief inkomen.

als mensen dus nog suggesties hebben, of weten hoe het moet, ik ben ook zeer benieuwd!!!!!!!!!
 
Back
Top