Ligt CRA eruit?

Robin200

New member
Hebben jullie ook dit probleem?
The peer is not responding, zegt mijn vpngui client. En dat als sinds gisteravond 2300h. Lijkt me een lange tijd voor de server om plat te liggen.
thx for info
 
problem solved. in het netwerk van mijn provider lag een router dwars, waardoor veel buitenlandse sites niet te benaderen waren. kan weer requesten en lezen dat fukkin´ EW 8 bobby´s van ons gaat krijgen?
ik voel de volgende stap al voor deze jongen. sen opgeven en weer onderaan bij EW beginnen. haha, 10 jaar down the drain. LH mgmt is werelds....
 
Ik krijg steeds een foutmelding van: "The Client has ended.." ofzo...heb je zelf die router kunnen herstellen of heb je je provider moeten bellen?


heel irritant zo zonder CRA, zeker gezien hoe ongelofelijk irritant, chacherijnig en on-collegiaal die ....... bij LH ticketbalie op schiphol zijn...

Zogenaamd mogen ze "under NO circumstances" etix verkopen aan COLLEGA'S notabene...alleen aan gestrande paxen... als je daardoor niet je dienst kan vliegen, moet de vlucht maar uitvallen, heb je pech gehad...wat een mieren....s zeg!
Want ze hebben het al zo druk daar...???
 
dat ging via de provider. de bokkende router stond in zweden.
bij jou klinkt de melding dusdanig dat het aan de clientkant ligt. check even het topic hierover in CRA. bij mij flikkerde de verbinding er telkens uit zodra ik ging requesten. heel handig, zeg maar. in het topic staan een aantal oplossingen vermeld omtrent de eigen router instellingen. het ligt aan de lokale WLAN verbindingsinstellingen. ik kan niet zeggen dat nu 100% draait bij mij, maar het is wel wat stabieler geworden.
 
Thanks voor de feedback.

uiteindelijk heb ik via Service Point de nieuwe versie van de VPN Client gekregen, de oude gedeinstalleerd en nu werkt het weer prima! :)
 
problem solved. in het netwerk van mijn provider lag een router dwars, waardoor veel buitenlandse sites niet te benaderen waren. kan weer requesten en lezen dat fukkin´ EW 8 bobby´s van ons gaat krijgen?
ik voel de volgende stap al voor deze jongen. sen opgeven en weer onderaan bij EW beginnen. haha, 10 jaar down the drain. LH mgmt is werelds....

Wij wilde ze niet hebben... vandaar :kiss:
 
Back
Top