LAY TLS, skien in Andorra?

Pander Triple 2

New member
Eens iets anders dan dat eeuwige gelul over Belastingzaken en de opvolger van de Canadair, de wissel naar de MD11 etc etc...

Wie heeft er suggesties voor de zoveelste Layover in TLS.

Airbus tourtje is nogal aan de prijzige kant, bovendien schijn je geen popnagel van de 380 te zien te krijgen. Maar toch; iemand ervaring?

DUSSSSSSSSSS wat is er nog meer ipv baguette en cafe au lait, juist SKIEN in Andorra...Heeft iemand hier ervaring met een tripje die kant op, of met het huren van een auto etc etc.


Bis die TZ-Tage!!!

Een ontspannen P222
 
zeg maar wanneer.. dan ga ik met je mee!!

Maar misschien beter via BCN, daar gaan namelijk shuttle Cayennes vanaf het vliegveld naar Andorra!
 
nee hoor, en hoe weet jij trouwens over welk plein ik het heb? In Duitsland zijn ze trouwens ook niet allemaal nagesynchroniseerd.
 
Ben er lang niet meer geweest in Andorra, maar zo groot is het daar ook weer niet (wat ik er nog van weet)

Maar het klopt toch wel dat films in Duitsland voor 80% zijn nagesynchroniseerd? Hier in Spanje zijn de meeste films in het Spaans gesynchroiseerd (sommige zelfs in het catalaans) al kun je hier ook wel naar Engelse films toe.

Groeten vanuit Amsterdam,
Speedair.
 
Heb voor een typerating een paar weken in TLS gezeten. Factory visit was voor ons inbegrepen. Weliswaar geen 380 maar wel 320/ 330/340 en ATR productielijn. Best de moeite waard.

Skieen in Andorra ook gedaan. 2uur rijden van TLS. Heb een auto gehuurd bij Europcar op het treinstation omdat airbus daar een deal mee heeft. We zijn naar Pas de la Casa gereden. Daar kun je je best 2 dagen vermaken. Het dorp zelf is niet veel. Met name veel tax free zooi.

Ook wel aardig is een tripje naar Carcassonne. Een middeleeuws dorpje op een uur rijden van TLS. Beetje toeristisch maar wel leuk.

Er zit idd een Engels gesproken bioscoop (Gaumond) op het plein met de fontein (Place Wilson). Tegenover het Holiday Inn geloof ik.

Voor 's avonds is de Bodega bar wel aan te raden. Eerst tapa's eten en na 10 uur ofzo gaat de muziek harder en kunnen de voetjes van de vloer. Zit ook vlak bij place wilson. Loop van het plein richting drukke straat en dan zit het tegenover de Fnac electronica zaak aan de overkant van de straat dus. Ook een aanrader als je snel van je daily allowance af wilt.

Restaurants genoeg dus dat moet geen probleem geven.

Misschien dat jullie mij kunnen vertellen welke bioscoop keten in Duitsland engels gesproken films draait. Wilde the Aviator gaan kijken maar kon alleen DER AVIATOR vinden en dan krijg ik al jeuk.

De groeten
 
Daarvoor kun je het beste gewoon een bioscoop inlopen en het daar vragen. Er zijn niet echt ketens die dat overal doen en het is per stad verschillend.
 
Wat ook een leuke tent is is de TEX MEX, zit bij de Bodega in de buurt. Verder zitten er op bij het grote plein nog een paar leuke tentjes.
Van het zomer kun je goed golfen (schijnt) in Seilh.

Verder voor goede duiste Sauerkraut moet je bij de Bier Acadamy zijn, ligt iets voorbij het vliegveld.
 
Eten is ook erg goed te doen...
Voor een lekker "stukje" vlees naar Le Carnivore, en er is daar ook een leuk restaurant in een kelder met van die middeleeuwse gewelven in de buurt...
Verder is Carcassonne inderdaad erg leuk. Wij zijn toen meteen doorgereden naar Narbonne-Plage voor een frisse duik. Mind you, was in september-niet februari ;)
 
Back
Top