LAX based

Wezzel

New member
Hey!

Ik wil graag weten welke airlines LAX based zijn..
kan iemand me dit vertellen?

alvast bedankt
 
United Airlines
Southwest Airlines
SkyWest Airlines
Expressjet
American Eagle
FedEx
Alaska
American Airlines

Hou er rekening mee dat LAX rete duur is (tenzij je in een hut in the ghetto gaat wonen met huisgenoten), en behoorlijk senior om te komen vaak (ivm lekker weer). Weet dat bij Expressjet aan de captain kant LAX behoorlijk junior is. Maargoed, je kunt ook zomaar EWR krijgen bij Expressjet en dat zit je op 6 uur vliegen van LAX vandaan.... Vind LAX leuk om op te vliegen, maar vind het nog leuker er weer vandaan te vliegen. Veels te veel mensen op 5000 verschillende dieten daar.

FD
 
Last edited:
thnx

thnx

Heb idd ff gekeken op verschillende real estate websites en de gemiddelde huizenprijzen daar zijn hier alleen weg gelegd voor John de Mol en kornuiten! :D

Hoe zit het met de salarissen in vergelijking met Klm en Lufthansa bijvoorbeeld?
Daar enig idee van?

Of verschillende website in de aanbieding waar leuke informatie is terug te vinden? (buiten ppjn)

Het lijstje met airlines ziet er igg leuk uit! :grijns: thnx hiervoor!
 
Salaris bij KLM en LH is top. Betaald echter veel meer belasting en je kunt niet commuten haast (tenzij je part-time gaat werken en dus salaris in wilt leveren.) Ook niet vergeten dat je in NL gewoon voor IPB tickets moet belasting. Stel je voor dat je wat gratis krijgt.....

Salaris bij UPS en FedEx na 15 dienstjaren is rond de 250.000 Dollar. Excl int. per diem en overtime. Stuk minder belasting in de VS en commuten met ongeveer elke airline voor nop.

En ja 1 Euro is meer waar als 1 Dollar, maar in de VS geef je dollars uit en een pak melk van anderhalve liter is 1 dollar 50 so who cares, en een volle tank in je BWM 530 is 40 dollar.

Ken een Ollander die bij MP vliegt en met zn Amerikaanse vrouw in Arkansas woont.. Het is te doen, maar zou als ik jou was en je wilt perse in de VS wonen, ook hier gewoon een baan zoeken. Commuten van en naar werk van de ene naar de andere kant van de plas een paar keer per maand is verre van ideaal.

FD
 
Cathay, Nippon cargo hebben vliegers in LAX gebased

Cathay heeft ook bases in, ANC/SFO/ORD/JFK en komt ATL en DFW bij
 
Back
Top