Laughing Knife naar Easy

Hoor dat Ome Cor zijn messen uit het vet heeft gehaald. Watch this space...

En ik hoor dat ik morgen 50 miljoen krijg, en dat ik het ga verdelen onder de Airwork leden! :angel:

Nutteloze opmerking :duh:

Achteraf misschien toch niet zo'n "nutteloze opmerking" van Buschauffeur gezien Cor's harde opstelling bij de pay deal, en de belasting/contract problemen bij de continentale bases.

Ik liep hem gisteren tegen het lijf en vond het een zeer geschikte man. Hoe komen jullie erbij dat hij piloten zou haten?! Of dat hij je in je rug zou steken nadat je eerst al van je extremiteiten ontdaan bent? Hij stelde zich net als de rest van de easyJet staff heel open en toegankelijk op, had tijd voor een gezellig praatje en een kopje koffie. just my two cents...

Beetje te vroeg gejuigd?

Met de komst van Cor is EZY duidelijk een nieuwe (Ryanair-achtige) weg ingeslagen en heeft Andy H. zich als een wolf in schaapsvacht ontpopt.

Hoe zien jullie de toekomst? Oranje harpjes op de tail, of toch een "career airline?"
 
Ik heb mijn Balpa Ballot briefje nu een week in mijn vliegtas zitten en weet nog steeds niet wat ik zal gaan stemmen. Inmiddels is wel duidelijk dat áls deze pay-deal er doorheen komt dat niet aan ome Cor heeft gelegen.

Het "R" woord is wel genoemd maar daar laat ik me maar niet over uit gezien een ander modderig topic hier op Airwork. Als je wat sterke reacties wilt horen moet je eens een in Duitsland based crew lid aanspreken.

Cheers.
 
De bussen rijden. Gatwick nog steeds de grootste dump die ik gezien heb en dan tel ik Afrika mee. De chauffeurs zijn wat minder blij. Alle Command Courses na September gecancelled tot 2008 wegens lage attrition rate. Bestemmingen voor najaar worden interessant met Innsbruck en zo erbij. Belgen zeggen dat BRU basis wordt maar dat kennen we. Gok zelf op Frankrijk.
 
Amaai. BRU zou wel de max zijn. (of der Hammer, zoals ze dat in DLD zeggen)

Zonder gekheid. Ik denk ook Lyon of CDG idd.

Misschien zie ik je binnenkort wel op het busstation LGW omdat wij nu ineens belasting moeten gaan betalen op de plek van onze eindhalte.

Gefeliciteerd trouwens. (links nu toch?)
 
Nope. Volgende klasje, je weet wel, die uitgestelde...

Is misschien nu topic Hijack maarre, gaan er veel busdrivers in Deutschland nu een andere touringcar uitbater opzoeken? Hoorde van een Duitse SFO dat hij verwacht van ±6000€ netto (non-resident) dan wel ±€5000 (resident) nu naar ±€4000 (SXF/DTM Habitual place of abode, etc) terug te zakken.

True/False?
 
True

We weten totaal niet waar we aan toe zijn. Maar wat je schetste is wel het worst case scenario idd. Ik ben al aan het rondkijken, ik denk dat het MAD wordt. Viva Espana!!Terug naar mn luchtvaart-roots.

De informatie voorziening vanuit easy sucks. (vast wel op pprune gelezen)

Jammer van dat uitstel, maar komt vast goed.


Hasta luego
 
Yo Tambien. Perro solo coma a commandante tres veinte. Un poco paciencia...
Necesito un staff-travel vuelo entre Madrid y Amsterdam.

Hasta la próxima vez.
 
Idd is nu wel gebleken dat Laughing Knife's komst niet bepaald goed was voor onze onderhandelingen...
Benieuwd wat hij en AH nog meer voor ons in petto hebben (roosters, e.d.)...

Ps. heb nu "voor" gestemd, om problemen te voorkomen en het "protest" te bewaren voor bijvoorbeeld lifestyle issues!
 
In de LGW crewroom kwam ik gisteren een A4tje tegen voor een dagje kleiduiven schieten voor LGW based crew. Op het plaatje had de kleiduif armpjes en beentjes gekregen en ook een naam: Cor Vrieswijk. Hij wint niet aan populairiteit in ieder geval ;)
 
Ha, lachen die van die kleiduif!

Zelf ook voor gestemd, zelfde idee mbt lifestyle issues als Marshall, wel enorm getwijfeld.

Iemand nog interesse in dat hele India verhaal na publicatie van het contract? Ik heb er na het lezen van het contract in elk geval zelf geen zin meer in.
 
Ik had me ook aangemeld voor INDIGO. Na het eerste voorstel ook gelijk weer afgemeld :) Zelfs de verbeterde versie is bij lange na niet goed genoeg
 
Back
Top