L O L , Welke?

V1Rotate

Well-known member
Hallo mensen,

Ik begin bijna aan mijn vliegopleiding, maar moet nog wel een LOL afsluiten.

Nu heb ik vernomen in een ander draadje dat NLP behoorlijk prijzig is en dat de prijzen daarvan per 1 januari flink waren gestegen.

Wat zijn andere opties? En goede ervaringen zeg maar.

Mvg,

V1
 
Beste,

Ik zie dat je bezig bent met een lening af te sluiten. Indien je dit doet inclusief een lening voor je "Living" dan kan je Hiscox alvast uitsluiten. Zij verzekeren alleen de opleidingskosten.

Met APPN ben ik hier onbekend mee en wellicht wil iemand anders toelichting geven of APPN wel mogelijk is tijdens de opleiding.

-Menthu
 
Bij mijn weten is het wel mogelijk bij APPN, wil daar zelf ook naartoe gaan want het scheelt een hoop geld. Heb wat info gevraagd daar en ben in afwachting van een antwoord. NLP wordt me te gek en Hiscox heb je niks aan, want die verzekeren de rente niet mee.

Gr
 
Weet iemand toevallig of ogen van ongeveer -5 ook nog te verzekeren zijn?
Mits ja, kost dat dan extra?

Bij voorbaat dank voor de reacties.
 
Last edited:
Weet iemand toevallig of ogen van ongeveer -5 ook nog te verzekeren zijn?
Mits ja, kost dat dan extra?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Mits je niet met vuurwerk gaat lopen klooien voor je ogen. ;)

-5 is wettelijk toegestaan. -6 - +5 zij de afwijkingen.
 
-5 is wettelijk toegestaan. -6 - +5 zij de afwijkingen.

Hoi V1,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat -5 ook nog te verzekeren is. Nog even tot de quote hierboven: ik dacht dat -6 ook nog wettelijk is toegestaan bij de initiële Medical Class 1 keuring? Of is dat alleen in UK zo?

Kompas.
 
Hoi V1,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat -5 ook nog te verzekeren is. Nog even tot de quote hierboven: ik dacht dat -6 ook nog wettelijk is toegestaan bij de initiële Medical Class 1 keuring? Of is dat alleen in UK zo?

Kompas.

Ja initieel.

Bij herkeuring heb ik zelfs vernomen tot -8.

Daarna moet je echt gaan denken aan lazeren of naar de VS gaan en een Amerikaanse trouwen. Daar mag je echt bijna letterlijk blind vliegen.

Moet ik wel bijzeggen. In Duitsland Oostenrijk en Zwitserland doen ze moeilijk na -3. Die staan opzich natuurlijk Ze Germanzzz
 
Back
Top