Krankmeldung bei Cargo ook via Vertragsarzt?

Slim

New member
Weten de Cargo collega's of wij ons ook via Van Coevorden ziek kunnen melden?

gr.
Dennis
 
andersom gevraagd,
waarom zou je je niet via hem kunnen ziek melden?
elk arzt-attest zou moeten volstaan.
Het ging me er even om of zij het direct door kunnen geven aan Cargo... Hoef ik niet eerst bij m'n eigen huisarts langs en dan nog die verklaring doorfaxen.
 
ah check,
maar ik zou alsnog bij de eigen huisarts langs gaan. da´s beter in het kader van documentatie enzo.
 
Hoi Slim,

Het zal inmiddels al wel gelukt zijn, maar idd kun je gewoon even onze Vertragarzt bellen, zeggen dat je van de Cargo bent dan regelen zij de rest.

Officieel schijn je wel jouw eigen huisarts ook te moeten informeren, alhoewel ik niet weet waar dat staat. Je hoeft er niet langs, maar gewoon even bellen en zeggen wat je hebt. Kan er achteraf niemand zeiken.

Beterschap.
 
Is inderdaad gelukt inmiddels. Erg relaxt van ze. Heb nu weliswaar zelf niks op papier, maar goed, ik gok het erop. Om nou voor een stevige verkoudheid langs je huisarts te gaan voor een papiertje...
 
Heb nu weliswaar zelf niks op papier

Slim, geen probleem. Vraag voortaan aan v Coevorden of ze een kopie Krankmeldung naar je huisadres sturen. Kun je gelijk ff checken of het juist is gedaan. Bij mij hadden ze namelijk mijn CLH pknummer erop gezet ipv mn LH pk.

groet
C
 
Back
Top