KLu open dagen 2006

size44

Active member
Beste mensen!
Vandaag las ik in de krant het heugelijke nieuws dat op de KLu open dagen 2006 te Leeuwarden de Blue Angels komen :D! Verder natuurlijk weer de bekende engelse, italiaanse en franse teams. Ben erg benieuwd en heb er nu al zin in.
Greetz
 
Dacht ook eerst dat het een grap was maar het staat ook op de website van de Blue Angels zelf. het is hun enige show buiten de U.S. Voor degene die ze nog niet heeft gezien, zeker de moeite waard anders dan wat we normaal zien in Europa, erg strakke demo.
 
Mooiste show die ik ooit gezien heb...incl Fat Albert (C-130) en natuurlijk de grondshow...hoog wervingsgehalte voor de Marine.
 
picture it:

je bent op het CML, je hebt net de B vlucht van de GVSS succesvol afgerond (achteraf denk je, wat? een lousy B vlucht slechts? maar op het moment zelf is het spannend hoor ;) ), je gaat naar de kantine voor een kopje thee... je pakt die telegraaf erbij om te kijken of er nog wat bijzonders in de wereld is gebeurd, je komt op de vijfde (?) pagina en meteen zie je twee foto's van de Blue Angels...

wat???? op leeuwarden... veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!

nou ja het was in ieder geval echt een vet moment. 't is ook zo bizar, de blue angels komen!! en niet eens een europese tour met fairford en le bourget ofzo maar gewoon ALLEEN naar Nederland?!?!?! Hulde aan de gene die dat geregeld heeft! Echt, maak hem ridder in de orde van Oranje Nassau ofzo haha :D

En ja, ik heb ze al wel meerdere malen gezien maar het is echt uniek. De volgende dag hing het artikeltje trouwens op het CML prikbord bij de ingang :)
 
wow!

Na de opendagen van afgelopen jaar had ik et er nog over met mijn neef. Ik had nog nooit de red arrows gezien (na die dagen wel) maar de Angels moest en zou ik nog een keer zien, en dit jaar, jaja, komt mijn blauwe droom dan eindelijk uit

:cool: Moonshine
 
Wervingsgehalte voor de marine ??

Heeft onze marine straaljagers dan ?

ps. Ik weet dat het navy kisten zijn en ik moet ook zeggen dat ze een leuke show kunnen geven ;)
 
Yeah :biertje:
Eindelijk weer eens wat anders, heb Red Arrows iets te veel gezien nou!
Kijk er naar uit! Blue Angels, cameraatje niet vergeten!

:airforce:
 
Zou het niet wat zijn om met zoveel mogelijk mensen van PBB daaro af te spreken en elkaar in Real life te zien??

graag reacties hierop?
 
gilze rije was dit jaar echt da bomb, mocht meevliegen in een alouette 3 over het publiek tijdens de apache demo was echt vett... lijkt me gezellig om met ze alle af te spreken op leeuwarden...
 
Lijkt mij ook een goed plan om met zijn allen af te spreken op Vliegbasis Leeuwarden.

Ciao Jimmy
 
Ik maak wel even een lijstje.
Met de volgende mensen spreken we af op de open dagen van de KLu:
Swami
Dreamless
pilatus_b4
Bimmer
Xtra
Tomcat84
timmydeinum

Op welke dag willen we heen?

Ciao Jimmy
 
Last edited:
Vrijdag lijkt mij ook de beste dag inderdaad. Mij maakt het eerlijk gezegd niet veel uit. Ik ben er waarschijnlijk toch beide dagen.

Ciao Jimmy
 
ey wtf mag ik niet mee ofzo? :mad: :p
Nouja dan ga ik zaterdag wel in me eentje de vrouwtjes daar beetje paaien :D
 
ik ga in principe beide dagen ivm Blue Angels.

traditioneel altijd met m'n pa, maar ik kijk wel wat ik doe, weet niet of hij twee dagen wil gaan of niet. Moet eigenlijk wel ff plaats regelen om te slapen want twee keer naar Leeuwarden op en neer is een beetje :1855:

Iemand hier die in de buurt van Leeuwarden een crashplek heeft? :D
 
Back
Top