KLS Selectie PO1 - deel 2

Hoi Ram00n, de bevestigingsmail kreeg ik begin december en het geld is vorige week afgeschreven. Vandaag gebeld en afspraak gemaakt voor PO1.
 
Okee,, dan zal het bij mij niet zo lang meer duren denk ik.
Succes in ieder geval de 12e, en misschien ben ik er dan ook nog.

Groeten.
 
Tugbis: Je had PO1 op 22 december ik moest ook op maandag in Houten!! Waar zat je ergens!! Ik ben helaas niet door!! Het is echt balen :(!!Ik ben wel teleurgesteld want ik dacht dat ik beter zou scoren!! Hoe is het bij jou gegaan??
 
Misschien een beetje een stomme vraag, maar zijn er alleen meerkeuzevragen bij PO1?
Ik neem aan dat er ook wel een aantal open vragen tussen zitten, of zie ik dit verkeerd?
Weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen het versturen van de aanmelding en PO1 gemiddeld zit?

Bedankt;)
 
Misschien een beetje een stomme vraag, maar zijn er alleen meerkeuzevragen bij PO1?
Ik neem aan dat er ook wel een aantal open vragen tussen zitten, of zie ik dit verkeerd?
Weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen het versturen van de aanmelding en PO1 gemiddeld zit?

Bedankt;)

"Weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen het versturen van de aanmelding en PO1 gemiddeld zit?" --> Graag even het topic terugbladeren, dit is al vele malen gevraagd/genoemd. :)
Wat betreft de open vragen, die zaten er bij mij niet bij. (Die krijg je bij PO2 wel). Bij het nakijken leggen ze volgens mij zelfs ook gewoon een doorzichtig blad, over jou antwoordformulier, waarop de goeie antwoorden zijn aangekruist, zodat ze in één oogopslag zien hoeveel fouten je hebt gemaakt. Geen open vragen dus.
 
oké, ik ben nu al benieuwd hoe ik het er vanaf breng.
Even :eek:fftopic:, ik ben heel blij dat er een site/forum is zoals deze, chapeau!
 
Zo m'n eerste post:)
Ik heb me ook aangemeld bij de KLS en mag 16 januari in Den Haag m'n PO1 doen :D Nog meer mensen die dan moeten?
 
Vandaag PO1 gedaan, we waren met z'n elven waarvan drie het helaas niet gehaald hebben. Acht hebben het dus wel gehaald waaronder ik. :yeehaa:

Puntentotaal: 33 (8-6-5-7-7)

Voor diegene die nog moeten: succes!

Groeten,
 
Gezellig :grijns: jah, ben ook al bezig. Van zo'n rekenmachine word je heeel erg lui ;)
Vooral dat delen is wel weer lastig en die komma/breuken.
Maar tot vrijdag :D
 
Ik heb even zitten zoeken in het topic, maar hoelang duurt het ongeveer de hele PO1?
Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar kon het niet echt vinden.
 
Have a look in the so called 'Kennisbank'

Daar staat het wel in volgens mij. En als het er niet staat, kan je zelf aan de hand van de tijden wel berekenen hoe lang het duurt ;).

Ik geloof iets van 10 tot 12..
 
Kon het er niet echt vinden, maar dus een uurtje of 2 (ja, met hoeveel per test). Maar in iedergeval bedankt.
 
Weet iemand trouwens welke testen er nou in komen? Hoofdrekenen, cijferreeksen, woordanalogieën, technisch inzicht en verder?
Ik hoorde dat die geweldige syllogismen er niet in zaten de laatste tijd?
 
Weet iemand trouwens welke testen er nou in komen? Hoofdrekenen, cijferreeksen, woordanalogieën, technisch inzicht en verder?
Ik hoorde dat die geweldige syllogismen er niet in zaten de laatste tijd?

Het staat in de airwork kennisbank allemaal netjes uitgelegd;).
 
Van wat ik heb gelezen in dit topic en wat daar staat wel. In iedergeval wat je krijgt is het zelfde, de hoeveelheid etc is volgens mij iets aangepast dat ik hier zo heb gelezen.
Of je moet iets van 1 of 2 pagina's terug kijken, daar had ik ook nog een klein stukje over wat je krijgt gelezen.
 
Back
Top