KLS klas 8-2

wachten de brief rustig af, 12e medische dus verwacht begin april toch wel een berg documenten en idd een officiele brief met wat data en plannen van aanpak:)

keep in touch!

gr martijn
 
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Thomas en ik ben 25 jaar. Ik ben ook ingedeeld in klas 8-2.
Ik vroeg me af hoe jullie weten dat de klas 21 april gaat beginnen ipv 31 maart. Ik heb hier namelijk helemaal niets van gehoord…
 
Thomas welkom!
Meld je ook even op onze hyves-pagina aan (als je hyves hebt natuurlijk).
Ik weet via mijn school dat wij op 21 april van start gaan. Iemand anders heeft volgens mij gebeld en is te weten gekomen dat de datum van 31 maart komt te vervallen. Wanneer was je door de selectie heen als ik vragen mag?
 
In november ben ik toegelaten. In januari belde ze nog om te vragen of ik toch in klas 8-1 wilde beginnen. Maar ivm vakantie kon ik niet. Toen zeiden ze nog, het blijft dan gewoon 31 maart... Niets over 21 april dus.

Hyves ben ik nog mee bezig :)
 
Eigenlijk was 08-2 een 'extra' klas die op 31 maart zou beginnen, maar waarschijnlijk kregen ze die niet vol en kwam die datum ter vervallen. Wij (ap&m, 11 man) kregen te horen dat we op 21 april aan de kls konden beginnen. Via iemand anders brief heb ik zelf ook gezien dat 08-2 op 21 april begint. Maar als je zeker wilt zijn moet je ze gewoon even bellen, kan geen kwaad.
 
het is zeker weten 21 april ;).

De brief ligt hier voor me neus :D. Verder, welkom iedereen. Meld je aan op onze hyves, word vast een gezellige boel, hehe:D!
 
Hey iedereen, had al op hyves gepost maar ook hier even,, hoorde dat er geen ruimte meer is op de campus voor ons.. iemand meer over gehoord.. lijkt me nogal sfeerverlagend als dat werkelijk zo is!

gr martijn
 
Haha dat lijkt me sterk.. Maar dan heb ik een probleem want heb mijn kamer al opgezegd in Grunn.. :p Ach ja dat komt ook allemaal wel weer goed :) nog 46 dagen en dan is ut eindelijk zo ver!
 
dat komt goed uit, kan ik in t ergste geval jouwkamer overnemen :p:

neuh ze zullen vast wel iets verzinnen, hoorde al iets over container woningen..of plaatsing in oude RLS gebouwen..

heb er iig super veel zin in!

gr martijn
 
stefan, gefeliciteerd met je aanname, welkom! We hebben een 08-2 hyves, meld je even aan! staan ook plannen voor kennismakingsbiertjes etc.. gr martijn
 
Stefan Congratz maar niet denken dat ik bij KLS 08-02 zit ofzo want ik zit pas in de 3e van Havo :radar: :yeehaa:
 
Stefan Congratz maar niet denken dat ik bij KLS 08-02 zit ofzo want ik zit pas in de 3e van Havo :radar: :yeehaa:

Waarom moet Stefan dat denken dan?? Maar blijf is uit onze nogal meuie KLS-08-2 HOOGH topic :p: :nicethread: nee hoor Safa gewoon goed je best blijven doen,, zien we je over 2 jaar wel

greetz
 
Back
Top