KLS gerucht, naar Jerez

sandertje

Member
Hoorde een gerucht dat KLS het VFR vlieggedeelte van de USA naar BAe Jerez (Spanje) gaat verplaatsen, of FTE zoals het nu heet.
Enige waarheid?
 
Wat ik gehoord heb, is dat het IFR en tijdelijk is (een paar klassen) omdat de boel in Florida plat ligt vanwege de orkanen.
 
Wahaha :D

Maar ff zonder gekkigheid; Zo'n operatie levert iedere keer weer startproblemen op, dus kls zit er net een paar jaar, gaan ze verhuize, krijg je weer dezelfde problemen... leuke planning hebben ze daar...
 
Jeroen994 said:
Wahaha :D

Maar ff zonder gekkigheid; Zo'n operatie levert iedere keer weer startproblemen op, dus kls zit er net een paar jaar, gaan ze verhuize, krijg je weer dezelfde problemen... leuke planning hebben ze daar...


Zoals al eerder geschreven werd is dit een tijdelijke oplossing van de KLS (of KFA zoals ze tegenwoordig graag genoemd willen worden), dit alles omdat de school in Florida voor een deel is weggewaaid.

De KLS is naar Jerez met eigen vliegtuigen en eigen instructeurs dus het probleem van "opstarten" zal zich waarschijnlijk beperken tot het uitzoeken hoe je "bier" in het spaans uitspreekt.

Als de bloel in Florida weer is opgebouwd gaat men gewoon weer die kant op.

Groet,
 
ik dacht dat degene die uit Florida wegmoesten nu in Arizona zitten?? weet het wel heel zeker eigenlijk :D
 
easy737 said:
ik dacht dat degene die uit Florida wegmoesten nu in Arizona zitten?? weet het wel heel zeker eigenlijk :D

heb je ook gelijk in. een deel zit nu in arizona en een ander deel in Spanje. De bedoeling is als alles herbouwd is dat ze weer naar Florida gaan.
 
Er zit nu een klas in Jerez, en 2 halve klassen in Arizona.

Dit alles is een tijdelijke oplossing omdat Florida plat ligt
 
Hey Reinout morgen de rest van de vloot? ;)

Klopt de kisten staan hier voor klas 03-02 als tijdelijke oplossing voor het IFR SE en CPL gedeelte.


:radar:
 
Hey Reinout morgen de rest van de vloot? ;)

Klopt de kisten staan hier voor klas 03-02 als tijdelijke oplossing voor het IFR SE en CPL gedeelte.


:radar:
 
Hey Reinout morgen de rest van de vloot? ;)

Klopt de kisten staan hier voor klas 03-02 als tijdelijke oplossing voor het IFR SE en CPL gedeelte.


:radar:
 
Hey Reinout morgen de rest van de vloot? ;)

Klopt de kisten staan hier voor klas 03-02 als tijdelijke oplossing voor het IFR SE en CPL gedeelte.


:radar:
 
Ging niet helemaal goed :grijns:

foutje bedankt, krijg je met dit trage internet. 1 keer op de knop drukken is volgens mij voldoende al schiet het niet op.

groeten stopbar
 
Back
Top