KLM Shop --> Waar?

Jeroen994

Member
Ik hoorde dat er op schiphol oost een klm shop zou moeten zijn waar je o.a. vliegtuigstoelen kunt kopen. Kan ik hier in als niet-klm'er? Zo ja, is er iemand die hier het postadres en evt. het internet adres van heeft?

Bedankt!
 
Op Schiphol oost in gebouw 133

Maar of je d'r vliegtuigstoelen kan kopen weet ik niet.

Je kan er wel in als niet-KLM'er
 
Ja je kan er vliegtuigstoelen kopen. Dat is eens in de zoveel tijd. Je hebt alleen net weer zo'n ronde gemist.
De internetsite van de klmshop is geloof ik voor niet-klm'ers niet toegankelijk.
 
Yo E. Brasileiro zullen wij samen dan een crewrest nemen vol met stessen? :haha: Hoe gaat het in Evora? Sprak Mark S. laatst nog en als je terug bent moeten we zeker ff afspreken op EHAM! Grt MHC
 
Alle stoelen zijn uitverkocht!



maar let de Wolkenridder actueel voor een unieke actie die op korte termijn van start gaat

Bovenstaande is afkomstig van de website van de KLM-shop. Vrijdag was ik in de winkel en stonden er stoelen met het bordje 'uitverkocht'. Misschien kan Q-Nimbus je vertellen waar je nog wel stoelen kan krijgen.
 
Ja dat las ik ook wel, vond het alleen zo grappig dat ze er de ene dag nog waren, en de volgende dag weg waren :)
 
Die stoelen lopen hard hoor. Zijn erg gewilde objecten. De stoelen die in de winkel als voorbeeld stonden zagen er ook nog erg goed uit. Heel leuk voor de verzamelaar of als luchtvaartliefhebber. Of je zet ze op je studentenkamertje neer. Als wannabe pilot of luchtvaartingenieur is dat toch erg leuk.
 
*Update*
Te koop de laatste 2 en 3 zitter



Plaats Hier uw bod



KLM VEILT LAATSTE BUSINESS CLASS STOELEN


KLM biedt u de mogelijkheid om thuis, in de sportkantine of op iedere gewenste plek comfortabel business class te zitten. KLM veilt namelijk de laatste 2 sets business class stoelen afkomstig uit een Boeing 737-800. De stoelen zijn door de onlangs aangekondigde vlootinvestering overbodig geworden en zijn nog zo goed als nieuw.De stoelen zijn te koop in een set in een 2- of een 3-zitscombinatie en zijn de laatste uit een serie van 140 sets. De stoelen werden eerder te koop aangeboden voor respectievelijk 129 en 149 Euro.

De hoogste bieder dient de stoelen zelf op te halen. De stoelen zijn te bezichtigen in de KLM Shop in gebouw 133 op Schiphol Oost.

De volledige opbrengst van de veiling gaan naar Doctor 2 Doctor, het programma van KLM, KLM Health Services en het VU medisch centrum. Doctor 2 Doctor draagt bij aan de verbetering van de gezondheidszorg voor kinderen in Kenia. oordat Kinderartsen van het VU medisch centrum reizen regelmatig af naar Kenia om hun collega’ s aanvullende medische trainingen te geven. Op deze wijze draagt Doctor 2 Doctor op een duurzame wijze bij aan consistente gezondheidszorg voor minder bedeelde kinderen

Bovenstaande tekst komt van de website van de KLMshop. Zoals je kan zien zijn er weer stoelen. Koop een stoel en steun een goed doel :kerst:
 
Back
Top