KLM RTM-LCY

Ook op de site van London City Airport, die gewoonlijk vlot is met het bekend maken van nieuwe schedules, is niets te vinden.

Rtm-Cdg " boeken" lukt mij nu overigens ook niet meer.
 
Het zou een simpele dagrand moeten worden met vertrek uit RTM om 07.20 en uit LCY om 18.45 met tussendoor AMS in het schema
 
Boeken kan nu ook al op www.londoncityairport.com en klm.com
Het zijn vluchten van maandag t/m vrijdag:
07:20 Vertrek RTM - 07:20 Aankomst LCY vlucht nr. KL1329
18:45 Vertrek LCY - 20:50 Aankomst RTM vlucht nr. KL1330

VLM gaat nu de Frequentie verhogen en vliegt vanaf Februari 9 rotaties per werkdag RTM-LCY-RTM
 
KLc F50 nu toch echt weg

KLc F50 nu toch echt weg

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (Ja alweer) dat KLc z'n F50 op korte termijn toch aan de dijk gaat zetten. iets met maintenance kosten.

Dan is de dreiging voor LCY ook weer uit de lucht, het zal niet lang duren voor de 50's weg zijn. in ieder geval geen lange termijn dreiging.

Pointer :D
 
Hey Pointer, heb je het toch mooi mis. Details zal ik je besparen. Zit je daar achter het voormalig ijzeren gordijn toch te ver van huis. Heimwee naar je ouwe club?
 
Nee zit sinds heel kort niet meer zo ver weg... ps ijzeren gordijn is al een paar jaar weggeroest :rolleyes: Heimwee is niet het juist woord, maar toch leuke tijd gehad daar.

Maar mijn info is weldegelijk van uit het blauwe hart...
 
Re: KLc F50 nu toch echt weg

Re: KLc F50 nu toch echt weg

The Pointer said:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (Ja alweer) dat KLc z'n F50 op korte termijn toch aan de dijk gaat zetten. iets met maintenance kosten.

Dan is de dreiging voor LCY ook weer uit de lucht, het zal niet lang duren voor de 50's weg zijn. in ieder geval geen lange termijn dreiging.

Pointer :D
Of de LCY dreiging dan uit de lucht is weet ik nog zo net niet. Mijn bron uit het blauwe hart spreekt over een mogelijke vervanging door de ERJ135/145 en zoals je misschien weet kan de 135 op LCY vliegen (o.a. LUX, bmi, Jetmagic ooit)
 
word die ook daad werkelijke gebruikt? Dat is dan wel een out of "karakter" vervanging bij de Klem?

Ik hoorde dat ze zich op de 70/100 zouden richten.
 
The Pointer said:
Nee zit sinds heel kort niet meer zo ver weg... ps ijzeren gordijn is al een paar jaar weggeroest :rolleyes: Heimwee is niet het juist woord, maar toch leuke tijd gehad daar.

Maar mijn info is weldegelijk van uit het blauwe hart...

tsja.. dat de F50 weg gaat is al haren bekend... De datum echter is nog lang niet bekend.

Voor wat betreft maintenance, op 1 april gaan ze nog veranderen van bedrijf en er staan nog een heleboel opleidingen op stapel, als ik de huidige plannen mag geloven.

Echter niets is zo veranderlijk als de luchtvaart(directies)
 
Hoorde vandaag weer een versie dat de Fokker 50's in principe aeroplena non grata zijn op Schiphol en dat de ochtendrotatie vanaf RTM een verdekte optie is om zo LCY SPL te vliegen.

Er zouden nu zo'n vier 50's van de KLC op RTM staan?

En Embraers voor KLC voor LCY? dan mogen ze de frequentie wel opvoeren want als feeder zet dat toestel weinig zoden aan de dijk. 37 als de wind goed staat.

Toestel is dan wel catIIIa tegenover de catII van de Fokker, komt de punctualiteitscijfers van de KLM weer ten goede.
 
Re: cat 3c autoland

Re: cat 3c autoland

@TCAS
CatIIIa met HUGS, dus geen autoland maar handjes op het fietsstuur.
 
Back
Top