KLM gaat selecteren op communicatieve vaardigheden

Re: Goede actie

Re: Goede actie

NKAWTG said:
Goede actie van de KLM. Volgens mij hebben zij het goed begrepen waar de klant verlegen om zit. Als je zijdelings met luchtvaart te maken hebt kan dat praatje je niet echt boeien, maar als volbetalende passagier die dat 1x per jaar doet kan het net dat aangename verschil zijn. Weinig Luchtmachters maken gebruik van de Open dagen om een praatje met (vliegende) collega's te maken, des te meer de gewone burger die doorgaans (buiten de hekken) geweerd wordt. Het is juist voor die mensen aangenaam om vragen te stellen aan degene die ze anders nooit te zien of te spreken krijgen. Ik vind het van mijn kant ook altijd leuk om met dit soort mensen (leken) te praten en geeft jou ook als flightcrew een beeld hoe mensen tegen jou aan kijken. Je zou daar natuurlijk je voordeel mee kunnen doen in de toekomst.

En zit je niet verlegen om een praatje met de vlieger (of met de kok)...dan doe je het toch lekker niet!

Kan het niet beter zeggen.. Ook al moet je er voor waken niet te ver te gaan. (passagiers kunnen best wel eens een rustig oment willen) zal er vast wel een boel research gedaan nij om na te gaan wat de (belangrijkste) passagiers willen.

Wel jammer dat er meteen mensen zijn die zoiets hebben van, dat doe ik niet, dat staat stom....
 
Inderdaad een goeie actie van de KLM, ik denk dat veel passagiers dit zeer positief ervaren.
Maar je moet natuurlijk wel uitkijken dat je niet te ver doorschiet. Ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat er klachten komen uit de cabine dat de 2Bcapt irritant in de weg loopt, met name tijdens het boarden.
 
Told ya...
En bovendien,dat gekunstelde kotst ervan af , dus als de captain nou gewoon zorgt dat'ie z'n werk doet..

En vwb knappe blondines:Laat dat charmante nou maar aan de jonge collegae op de rechterstoel over:p:
 
Back
Top