KLM FA Goodyear

BBJ-96

New member
Het gerucht gaat dat de KLM Flight Academy weer gaat trainen op Goodyear?

Komt de Bonanza-divisie beschikbaar voor de KLM FA?
Krijgt KLM FA trainingscapaciteit op Goodyear omdat de klassen voor de Lufthansa Group voornamelijk trainen op de Cirrus?
 
Tijdens m’n GVSS ving ik op dat er inderdaad een klas het geluk heeft daarheen te mogen. Voor nu was het een uitzondering voor één klas, daar er niet genoeg schot in het opleiden in NL zit. Het streven is om dit in de toekomst wel voor elkaar te hebben hier. Aldus de studenten die ik gesproken heb.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Het klopt dat een klas van de KLM flight Academy op initiële basis naar Goodyear gaat. Na de zomermaanden gaan veel Lufthansa klassen vanuit Bremen naar Goodyear. Daarna zou op frequente basis vanuit Eelde op Goodyear getraind kunnen worden. De Bonanza divisie staat nog in Goodyear en EFA traint op de Cirrus. Een positieve ontwikkeling voor de KLM Flight Academy
 
Last edited:
Er gaan zelfs klassen van EFA naar Rostock Laage voor de SEP ivm te weinig capaciteit in Vero Beach en Goodyear. LHG klassen zijn van 2 fases en vliegen ertussen overgestapt naar volledige theorie eerst en daarna pas vliegen. Bonanza zijn er niet erg veel meer van over in GYR.
 
Back
Top