KLM 747 winterschema 2017/18

Hoi!

Mijn zoon wil o zo graag nog eens met een 747 van KLM vliegen. Dat wordt, ivm de uitfasering, opschieten.

Weet iemand hier op welke bestemmingen de 747 in het winterseizoen 2017/18 wordt ingezet?

Bij voorbaat dank.
 
Waarschijnlijk: CUR, DEL, DXB, HKG, IAH, ICN, JFK, LAX, MEX, NBO, ORD, PBM, PEK, SFO, YYZ.

Dit is echter nog niet zeker, het winterschema is nog niet gepubliceerd en dat zal nog wel een paar maanden duren. Sommige bestemmingen worden met wisselende types gevlogen.
Overigens is het altijd tricky om vanwege een type een vlucht te boeken, zelfs tijdens het seizoen kunnen nog type wisselingen voorkomen, zowel structureel als incidenteel (vanwege crew- of technische problemen).
 
Dank jullie wel voor jullie bijdragen.

Overigens is het altijd tricky om vanwege een type een vlucht te boeken, zelfs tijdens het seizoen kunnen nog type wisselingen voorkomen, zowel structureel als incidenteel (vanwege crew- of technische problemen).

Goed punt. Dat is ook de reden dat ik waarschijnlijk, voor deze "once in a lifetime experience", een flexibel ticket ga boeken. Kost wat meer maar dan kan ik het programma tenminste nog aanpassen.......
 
Ik zou CUR kiezen. Das een redelijk zekerheidje voor de 744...

Zelfs op de dag zelf kan het nog wijzigen, met name als er met meerdere types naar 1 bestemming wordt gevlogen.

Een wijziging 744-332/3 naar CUR heb ik echter nog nooit gezien
 
Back
Top