Kist naast de baan op Eelde

Wij wilden net taxi-clearence aanvragen. Dat ging hem dus mooi niet worden...

De Duitsers konden overigens wel meteen zelf op de radio melden dat er geen gewonden worden. Op dit moment hangt de kist een metertje of twee boven de baan aan de takel.
 
Er gaan elke dag meerdere kisten naar de baan, en niet alleen op Eelde.

Naar de baan? Combinatie van naast de baan en naar de maan? Je hebt gelijk dat er dagelijks incidenten zijn, maar het binnenlandse nieuws haalt nou eenmaal wat eenvoudiger de media. Er worden ook elke dag mensen vermoord, toch zie ik meestal alleen de liquidaties in Nederland. Niet zo zuur, naar mijn mening voldoende nieuwswaarde om hier een topic over te starten :biertje:
 
Volgens mij doelde hij op het feit dat de topicstarter 'Kist naar de baan op Eelde' heeft neergezet ipv 'naast'.

Goed lezen is ook een kunst.
 
Van wat ik heb kunnen zien is ie door 1 poot gezakt bij de bocht naar de taxiway.

Liep jij rond op Eelde?

Geklaard op baan 05 en gewoon geland. Daarna gear collapse en links het gras in geschoten in de 'oksel' van baan 05 en 01. Niks geen taxiway (het was anders gewoon rwy 19).

Veld is uurtje of twee dicht geweest (vanaf 11.18) waarna er haast werd gemaakt zodat Transavia weer kon landen (5 vluchten gescheduled in 2 uur tijd) Daarna kon al het verkeer gewoon weer gebruik maken van het veld. Lokale leskisten zijn in de tussentijd uitgeweken naar Emden (Duitsland).
 
Liep jij rond op Eelde?

Geklaard op baan 05 en gewoon geland. Daarna gear collapse en links het gras in geschoten in de 'oksel' van baan 05 en 01. Niks geen taxiway (het was anders gewoon rwy 19).

Veld is uurtje of twee dicht geweest (vanaf 11.18) waarna er haast werd gemaakt zodat Transavia weer kon landen (5 vluchten gescheduled in 2 uur tijd) Daarna kon al het verkeer gewoon weer gebruik maken van het veld. Lokale leskisten zijn in de tussentijd uitgeweken naar Emden (Duitsland).


Check. Wat ik heb kunnen zien is dat ie op 23 geland was, en bij taxiway door zn poot is gezakt. Maar is dus blijkbaar niet zo.
 
Back
Top