Met een nieuwe biedronde weer nieuwe mogelijkheden en na ruim anderhalf jaar SO wil ik door naar de rechterstoel. Dus keuze tussen bieden op 737 of FO bij KLC.
Om de verschillen eens iets beter zichtbaar te maken misschien mensen met input en meningen hierover?
Ik denk dan aan zaken als verschillen in roosters (73 volgens mij bijv net wat relaxter qua aanmeldtijden), horizontale binding (KLC nu ca 4 jaar, 737 ca 6 of meer), operatie op zich, etc.
Persoonlijk:
KLC lijkt me leuke club, nog die mooie Fokker of de nieuwe EMB190 meepakken, vliegen op kleinere velden trekt me wel, misschien mogelijkheid sneller door naar andere functie.
Daarentegen 737 ook mooie bak, maybe net iets leuke(re) bestemmingen, net wat relaxter rooster?, hier en daar een dagje over op bestemming, 'nadeel' lijkt dat je toch wel vrij lang vastzit.
Ik weet het: luxeprobleem.....
Alvast bedankt!
Om de verschillen eens iets beter zichtbaar te maken misschien mensen met input en meningen hierover?
Ik denk dan aan zaken als verschillen in roosters (73 volgens mij bijv net wat relaxter qua aanmeldtijden), horizontale binding (KLC nu ca 4 jaar, 737 ca 6 of meer), operatie op zich, etc.
Persoonlijk:
KLC lijkt me leuke club, nog die mooie Fokker of de nieuwe EMB190 meepakken, vliegen op kleinere velden trekt me wel, misschien mogelijkheid sneller door naar andere functie.
Daarentegen 737 ook mooie bak, maybe net iets leuke(re) bestemmingen, net wat relaxter rooster?, hier en daar een dagje over op bestemming, 'nadeel' lijkt dat je toch wel vrij lang vastzit.
Ik weet het: luxeprobleem.....
Alvast bedankt!