Kerstfeest Arke Fly!!!!!!!!!!!!!!!?

Birdmare

New member
Logica van de luchtvaart is soms ver te zoeken.
Waarom is er dit jaar geen leuk Kerst feestje waar voor ik uitgenodigd kan worden zoals bij Holland Exel?
Dus als het heel slecht gaat geef je een knalfeest en als het zn gangetje gaat blijven we op de centen zitten.
Ik mis de tijd wel van de Vlieger. Krantenkoppen, gevangenissen, intriges, coke.Mooi man!
Helemaal stijf van de drank in Aalsmeer, lekker gallen met de meiden. Denk je dat het niet ordinairder kan en dan zie je ineens H.P met zn zonnebank bruine cast voorbij komen.Dat waren nog eens tijden!
Begrijp me niet verkeerd hoor mannen van Arke,want ik hoop dat het nog heel lang goed gaat met jullie.
Was alleen zo gezellig vorig jaar!


:D :D :D
 
Ook dit jaar was het een erg geslaagd feest. Alle TUI merken deden mee. Transport was geregeld in de vorm van bussen die vanuit het hele land het personeel naar Aalsmeer brachten.
 
Neem aan dat de snoep reis met de bus van uw salarisstrookje zal worden afgetrokken eind van de maand?

Voor niets gaat de zon op mannen...:grijns:

Steeffffffff al begonnen ? huisje af? Is die flinstone auto nog heel van je? hehehehe

Mijn goeie voornemen: TEUGE BBQ 2012 baby!
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Neem aan dat de snoep reis met de bus van uw salarisstrookje zal worden afgetrokken eind van de maand?

Voor niets gaat de zon op mannen...:grijns:

Steeffffffff al begonnen ? huisje af? Is die flinstone auto nog heel van je? hehehehe

Mijn goeie voornemen: TEUGE BBQ 2012 baby!

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm had ik me maar opgegeven voor die busreis....... zaten leuke onbekende collega's in.....:grijns: :grijns: :radar:

Nee niet begonnen, maar dat vertel ik je persoonlijk wel een keer. Huisje pas ergens in april af (lang leve de bouw) en heb een gloednieuwe voiture besteld.......

Kortom: wordt een leuk jaar dat 2006.

Ik stel voor: Teuge 2006..... doe je best er maar eens voor...

Mzzls Steef
 
Sterker nog...... Ik ben nooit weggeweest.................

Het is hier altijd maar negatieve shit over ArkeFly, maar laatste maanden zijn er zulke goede verbeteringen doorgevoerd (en er gaat nog veel meer gebeuren).

We krijgen meer productie, daarvoor zijn er weer 6 nieuwe co's aangenomen.

Mzzls Steef
 
Dat is goed om te horen. Worden deze nieuwe co's voor de 76 opgeleid? Is er eventueel nog een planning om meer co's aan te trekken in de toekomst?
 
Oorspronkelijk gepost door EL Stevo
Sterker nog...... Ik ben nooit weggeweest.................

Het is hier altijd maar negatieve shit over ArkeFly, maar laatste maanden zijn er zulke goede verbeteringen doorgevoerd (en er gaat nog veel meer gebeuren).

We krijgen meer productie, daarvoor zijn er weer 6 nieuwe co's aangenomen.

Mzzls Steef


Kijk, daar krijg ik het nu echt van op m'n heupen he!!! Onlangs brief van Arke gekregen dat ik voldeed, dat ze me heus zouden contacteren mochten er vacatures zijn, enzo. En nu lees ik dat ze weeral 6 co's hebben aangenomen!!!
Maw cv is netjes in prullenmand gegaan.
 
Niet alleen type rated, maar je moet ook de nederlandse taal machtig zijn...... Trouwens, voor ieder die een 73NG type heeft, cv's opsturen!
 
@ Stevo;

Steef, dit was eigenlijk als een goodfeel bericht opgestart.
Ik zeg er eigenlijk mee; " ik mis die gezellige feestjes"!
En vlg mij miste jij al heel snel dat gevoel bij de Transgay-irlines.
Nog nooit iemand zo snel zien terug komen!!!
Weet je nog een vlucht dat je als observer meeging naar Brazilie en dat de Co toen inslaap vie,net op t moment dat de Cpt naar de wc ging en jij helemaal alleen ff niet wist of je m nou
wakker moest maken of niet?




:D :D :D
 
HUH????????????

Nou deze situatie kan ik me dus echt niet herinneren.......

En by the way, ik ben nooit weggeweest bij TFL. Ik was namelijk nog in dienst tot eind van het jaar....

@ALL

Prettige jaarwisseling en op naar een goed 2006!!!!!!

Groeten Steef
 
Hmmmmm...... El Stevo maakt altijd enorme herrie in de cockpit, daar kan niemand mee in slaap vallen, hehehe

De beste wensen iedereen!!
 
Goh Birdmare,

Heet je in het echt Willem Holleeder? :D Voor dat soort feestjes kun je toch ook bij de Angels terecht ;)
 
Oorspronkelijk gepost door Xwind
Hmmmmm...... El Stevo maakt altijd enorme herrie in de cockpit, daar kan niemand mee in slaap vallen, hehehe

De beste wensen iedereen!!

Was het zo erg van de week?????:grijns: :grijns:
 
Back
Top