Als je na het afronden van je opleiding onder JAA normen beslist je brevetten om te zetten naar FAA standards, omdat je in Europa al een aanzienlijke periode soliciteerd zonder enig resultaat beslist om in de states werk te zoeken.
Kan je dan soliciteren bij carriers alvorens je je brevetten hebt omgezet? Dan is er weer wat minder risico moest het daar ook niet lukken en er toch plotseling een EU carrier antwoord op je solicitatiebrieven.
Hoe realistisch is het om als EU citizen aan de bak te komen bij een carrier zoals bvb UA - Ik neem aan dat je daarvoor US citizenship nodig hebt en dat blijkt niet echt makkelijk te verkrijgen na 9/11.
En hoeveel verschil maakt de FTO waar je je brevetten hebt behaald uit, zoals bvb EPST? Is dit net weer iets wat ze 'leuk' vinden of heeft men de 'onze scholen en graduates zijn beter mentaliteit' ?
Kind regards
Kan je dan soliciteren bij carriers alvorens je je brevetten hebt omgezet? Dan is er weer wat minder risico moest het daar ook niet lukken en er toch plotseling een EU carrier antwoord op je solicitatiebrieven.
Hoe realistisch is het om als EU citizen aan de bak te komen bij een carrier zoals bvb UA - Ik neem aan dat je daarvoor US citizenship nodig hebt en dat blijkt niet echt makkelijk te verkrijgen na 9/11.
En hoeveel verschil maakt de FTO waar je je brevetten hebt behaald uit, zoals bvb EPST? Is dit net weer iets wat ze 'leuk' vinden of heeft men de 'onze scholen en graduates zijn beter mentaliteit' ?
Kind regards