Kamer gezocht LGW

Hallo Iedereen,

Moet per begin maart een kamer zien te vinden in de buurt van LGW. Ben er zelf niet bekend maar vroeg me af of iemand een adresje weet of of ergens nog een double room oid vrij is.

Alvast bedankt!!
 
Ik zou eens in Brighton kijken. Leuke stad, zeker als je van homo's houdt. LGW is prima per trein bereikbaar.
 
Broke back Amsterdamian mountain !?

Broke back Amsterdamian mountain !?

Wil je iets met de groep delen Q !? ;)

Als ik dat legertje blauwe stessen af en toe op IAH, LAX, Mexico city en Vancouver zie.... poee.... Misschien had ik toch maar naar de KLS moeten gaan!!!
 
Ik kreeg het idee dat je al met al een dik uur onderweg bent van Brighton tot de terminal...vind dat zelf eigenlijk aan de lange kant zeker als je om een report om 5.30 hebt is dat geen lolletje lijkt me....Schijnt wel leuke uitgaansstad te zijn verder en nee...ook ik heb niks te delen :eek!:
 
Reigate/Redhill --> leuke stadjes ten noorden van Gatwick (20 minuutjes)

Crawley/Horley --> Aircrew City, beetje deprimerend maar dichtbij Gatwick (5 minuutjes)

Horsham --> iets voorbij Crawley, ook redelijk bekend bij aircrew

Brighton --> Relaxte badplaats/uitgaansplaats (OOK voor de hetero-sexuelen onder ons) ten zuiden van Gatwick aan de kust (ca. 45 minuten)

Vooral in Crawley is er veel beschikbaarheid. Check de message-boards in je crewroom (eJ?) of een van de talloze estate agents.


Ciao!
 
Noticeboard in de crewroom zou idd handig zijn! Staat er iets op? Het probleem is wat dat ik tot de 22ste bij Bacon in Bristol aan de slag ben en op de 26ste met mn A320 type begin. Dit zou bij CTC maar easy belde gisteren dat het nu CAE in Burgress Hill wordt, aangezien dit eigenlijk op mn base is heb ik geen recht op accomodatie. Heb ze zover gekregen dat ik 3 weken een hotel krijg tijdens mn groundschool, maar juist dan is het lastig zoeken als je van 8 tot 5 in de schoolbanken zit, beetje lastige situatie dus
 
Ik vroeg me nog af of iemand toevallig weet of de trein die aankomt in de South Terminal een beetje dicht bij de crewroom aan komt? Misschien handiger dan rijden elke dag....
 
Trein komt dicht bij south teminal aan. Is via Paxterminal naar Crewroom goed te doen (<5min). Als tijdelijke oplossing zou je een B&B in Horley kunnen overwegen terwijl je een kamer zoekt. In de binder in de crewroom hebben net een paar mensen een nieuwe kamer gezet die er wel ok uitziet(400 pond per maand). Is delen met 1 Female F/O en 1 of 2 female cabin crew. Ook op de intranet "Orange Pages" staan wel kamers.

Cheers.
 
Weet nog wel een adres. Heb er zelf ook een half jaar gezeten; double room, gebruik van keuken, groot landhuis, 5 min rijden naar LGW.

Laat maar ff weten !
 
Hoi Paraglider,

Als alles mee zit ga ik in april ook naar LGW
Zoek via google op >> CRAWLEY "house share"
Prijzen rond 350 Pound per maand

Groeten
Harbour_Ultimate
 
Back
Top