Justitie treitert De Onderzoeksraad Voor Veiligheid

Man, loop niet zo te zeuren, met z'n 2en is het best te doen, en de threads liggen dicht bij elkaar. Het word alleen lastig met die zware leren bank als we al door het eerste kratje heen zijn. :yeehaa:

:radar: André :radar:

San '85 even belletje geven, die houdt wel van sjouwen. (No offense hoor San, kwam gewoon even in me op :)!)
 
Ik ben het met N2024 eens: laten we Airwork nou niet zo'n zuur plekje maken. Gewoon over de inhoud praten en een scheutje gezellig slap gelul, daar waar het niet stoort. Op de man spelen bevordert de sfeer niet.
 
Als GBOF simpelweg z'n punt maakt en niet van start gaat met afzeiktermen als tuinkabouters/gardengnomes en dergelijke, verloopt de discussie geheel anders (in ieder geval ontopic) en de blijft de sfeer ook normaal. Met de huidige terminologie schiet hij zich in z'n eigen voet. Dus bij deze @GBOF: graag die termen (of andere, nieuwe bedenksels) nalaten voortaan. Scheelt een hoop ergernis.
 
GBOF, ik vond hem wel grappig hoor en als de door u gestelde informatie klopt ben ik voorstander voor het trappen tegen de garden gnomes, want dit kan in mijn ogen inderdaad niet.
In ieder geval ga ik er van uit dat er ook een andere kant van het verhaal is en een reden dat de politie de band niet overhandigd.
Als die reden inderdaad te maken heeft met gekwetste ego's, mag dit mijns inziens wel openbaar gemaakt worden.

Overigens heb ik wel een probleem met enkele van uw eerdere posts n.a.v. luchtvaartongevallen, maar niemand is volmaakt. (mijn volgende "handle" op airwork wordt dan ook "Niemand")

Helaas (of gelukkig) ben ik geen beheerder van dit forum en telt de stem van die Fraulein dubbel. Ze staat ook nog boven ons op de piramide dus druipen we samen maar af richting bank.
 
Back
Top