Johan

Eikie

New member
Tijdje zitten dubben of ik nu wel of niet een topic zou openen, maar gezien de ernst toch maar wel. Mocht het in strijd zijn met de regels, dan zie ik 'm vanzelf wel verdwijnen.

Het gaat namelijk om een ordinaire inzamelactie. En eigenlijk vooral bedoeld voor de KLC'ers die het misschien gemist hebben via andere kanalen.

http://www.helpjohan.org/

Het gaat om Johan, een cpt F50 die begin dit jaar te horen gekregen heeft dat hij het einde mogelijk niet meer haalt. Lang verhaal is te lezen op de bovenstaande site, maar via deze weg zijn er misschien KLC'ers (of andere vliegers) te bereiken die Johan een hart onder de riem willen steken, of zelfs een bijdrage willen leveren in zijn strijd...

Nogmaals, mag het niet, dan mijn excuses..
 
Absoluut laten staan!!!!

Ik wist niet dat Johan zo ziek is. Ik ga zeker storten!

Johan heb ik leren kennen als een super-collega.

Johan, van hieruit het allerbeste.
 
Last edited:
Heb er gehoor aangeven, had het eigenlijk anoniem op de site willen hebben.
Maar als je het vakje naam donateur openlaat, pakt de donatie site dus blijkbaar de naam van je creditcard. Staat nu een beetje raar vind ik, met titel en zo erbij, wilde even laten weten dat dit niet zo bedoeld was, lijkt alsof je ermee wil pronken wat gegeven te hebben.
Maar komt uit de grond van ons hart, ben zelf 39 met een zoontje van bijna 2.
 
Ik was aan het zoeken naar een andere draad, maar deze, voor zover ik weet, nooit tegengekomen. Misschien handig om deze sticky te maken (en vooral hoe)?
 
Back
Top