Jet2

koenemans

Member
Dag allemaal,
Parc heeft me gevraagd of ik interesse heb voor 6 maanden detachering bij Jet2. Base is Leeds of Manchester.
Kan iemand me wat vertellen over schema's/vrije dagen-verdeling per maand bij Channel Express/ Jet2? En nightstops natuurlijk...

Alvast dank!
 
Niks mis mee, Jet2.

Hard werken, weinig tot geen nightstops.

Hebben jullie zoveel overcapaciteit bij HV??
 
Hallo Koenenmans,

Ik weet niet of je wat aan het volgende heb:
bij ons op stansted staat 1 channel express 733 gebased lijkt het op. Kist is regelmatig in Jet2 kleuren. Ik zou effe checken of ze je alleen nodig hebben voor de low-cost Jet2 vluchten of dat je op een algemeen rooster voor channex gaat. Channex doet namelijk veel cargo 's nachts.
Succes, enne ik zou voor Manchester gaan als je de keus krijgt! Heb er zelf zo'n 6 weken gezeten en relaxte sfeer daar.

Gr C
 
Koenemans,

heb tijdje terug nog met de mensen daar om de tafel gezeten voor mogelijk stoeltje met leuk uitzicht. Aan MAN of LBA te horen is het echt Jet 2 voor jou en geen Channex. Ze schepten tegen mij nogal op over hun goede roosters. Waarop ik vroeg of ik een voorbeeld rooster kon zien, wat ik vervolgens kreeg en dit leek absoluut helemaal NERGENS op!!! Was het slechtste rooster wat ik in lange tijd heb gezien. En dat scheen een heel normaal standaard en doorsnee rooster te zijn. Zoiets van 2 dagen op, 1 dag af, 4 of 5 dagen op en 2 dagen af, enz. Oftewel zeer onregelmatig en echt bagger! Overigens wel veel 2 sector dagen ,dat moet gezegd worden. Is er vast goed uit te houden qua vliegen, maar evt. tijd thuis in NL doorbrengen zou wel 's tegen kunnen vallen.

Grtz,

Hp
 
Back
Top